גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

סיכומי ספרים – למה זה טוב?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אחד הפרקים הכי אהובים בסדרה סיינפלד, היה הפרק בו ג'ורג' מנסה לעשות רושם על החברה שלו ולקרוא ספר בשביל להצטרף אליה למועדון קריאה. מאחר ובמשך שנים הוא לא קרא ספר, אז הוא מתקשה בכך ומחפש כל דרך אפשרית להתגבר על המכשול שעומד בפניו. 

ישנם לא מעט אנשים שנוהגים לקרוא ספרים באופן קבוע, ספר אחד בשבוע ולעיתים אפילו יותר. הכל תלוי במסגרת הזמן שעומדת לרשותם. לעומת זאת, ישנם כאלה שלא בהכרח מצליחים בכך ועדיין מתעניינים בנושאים שונים ורוצים להכיר ספרים ולדעת על מה הם מדברים. בדיוק לשם כך נוצר אתר סיכומי ספרים. 

הרעיון הוא פשוט, במקום לקרוא את הספר במלואו, מקבלים תקציר שלו. מדובר על תקציר שניתן לקרוא אותו דרך המחשב, מכשיר הסלולר או בדרכים אחרות. ישנם תקצירים שניתן גם להאזין להם באוזניות. מדובר על תקציר שנמשך עד חצי שעה וכך חוסכים את משך הזמן של הקריאה ולומדים להכיר את הספר במשך זמן קצר. 

למי זה יכול לעזור?

סיכומי ספרים יכולים לעזור למגוון רחב של אנשים. למשל, הם יכולים לעזור למי שאין לו הרבה זמן פנוי מסיבה כזו או אחרת, ולכן משתלם לו לקרוא סיכום שיספק לו את כל המידע הרלוונטי עבורו בנושא. 

כמו כן, זה יכול להתאים לסטודנטים שצריכים לקרוא חומר עבור עבודות באקדמיה. במקום לקרוא ספרים שלמים ולהחליט במה להשתמש, הם יכולים לקרוא סיכום מסוים, להראות אם הוא טוב ואז להחליט האם להשתמש בספר. 

גם בעלי עסקים, מנהלים וגורמים אחרים שנדרשים להשתמש בספרים לצרכים מקצועיים יכולים לעשות בהם שימוש רב. בוודאי אם הם בוחרים בסיכומים של ספרי ניהול או ספרים מקצועיים אחרים שיכולים לעזור להם. 

 

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים