גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך בוחרים עו״ד לקניית דירה מקבלן?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

קבלני בניין הם לרוב אנשי עסקים ממולחים ומנוסים. זיכרו את העובדה הבאה, ברכישה של דירה מקבלן, הקבלן שמולכם או הנציג שלו תמיד מלווה בעורך דין מטעמו. זהו עורך הדין שניסח את החוזה ומטרתו העיקרית היא לייצג את הקבלן ולוודא כי החוזה חוקי. אולם אסור להתבלבל – זכותו של הרוכש להביא עו"ד מטעמו. עו״ד לקניית דירה מקבלן הוא זה שמייצג את הדייר והוא שומר על האינטרסים השונים של הרוכש ואף יכול לדרוש הכנסת שינויים בהסכם. כך תבחרו אותו בתבונה.

 

עו"ד בקיא בנדל"ן

כפי שלא כל עורך דין בקיא בחוק הפלילי ולא כל אחד בקיא בנושאי רשלנות מקצועית, לא כל עורך דין יהיה הטוב ביותר בתור עו״ד לקניית דירה מקבלן. בחרו אך ורק משפטן בעל ידע וניסיון בתחום הנדל"ן.

 

ניסיון מקצועי מוכח

תמיד זה יהיה רעיון טוב לוודא כי עורך הדין אליו פניתם הינו בעל תעודה והוא עבר את מבחני הלשכה (לשכת עו"ד). מעבר לזה, וודאו כי לעורך הדין ניסיון מקצועי מוכח בתחום הייצוג של רוכשי דירות מול קבלנים. גם אם נדמה לכם שזה מביך לשאול, את תוותרו על כך. רכישת דירה מקבלן זו הרכישה הכי יקרה שתעשו בחייכם.

 

אתר, המלצות, רשתות חברתיות

ניתן למצוא מידע רב אודות עו"ד אלעד ויסטוך לקניית דירה מקבלן, באתר של עורך הדין. כמו כן ניתן לאתר ברשת המלצות, מידע ברשתות חברתיות וכדומה. לא חסרות עדויות לאיכותו של עורך דין מקצועי ומומלץ, ברשת האינטרנט.

 

שקיפות – זה הזכות שלכם

בחרו איש מקצוע שמעורר בכם רושם חיובי ותחושה נעימה. אך אל תסתפקו רק בכל מה שציינו עד כה. העדיפו איש מקצוע שקוף, כלומר עו"ד שמפרט כמה מה שמגיע לכם, כאשר הוא מייצג אתכם מול הקבלן.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.