גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

פרסום בלינקדאין

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

לינקדאין, מציגה יותר מ- 500 מיליון משתמשים. קהל זה כולל יותר מ- 60 מיליון מקבלי החלטות, 90 מיליון משפיענים ברמה בכירה ו- 10 מיליון חברים ב- C-suite. זו פלטפורמה שחברות לא יכולות להתעלם ממנה, במיוחד אלו במגזר העסקי.

פרסום בלינקדאין

ללינקדאין יש השפעה רבה בכל מה שקשור לשיווק בה. היא רצינית יותר מאשר הפלטפורמות החברתיות האחרות והיא מתאימה לשיווק עסקי מתקדם ורציני יותר.

עם זאת, זו לא הסיבה היחידה שבגללה חברות צריכות לפרסם בלינקדאין. היתרונות של פרסום בלינקדאין חורגים מגודל הקהל וכוללים תכונות כמו מיקוד, סוגי מודעות, תקציב ועוד.

גישה לקהל אדיר

אתם כבר יודעים שללינקדאין יש קהל של יותר מחצי מיליארד משתמשים?! המספר הזה, אמנם לא מתקרב למספר המשתמשים בפייסבוק או באינסטגרם, אבל לינקדאין מציעה יתרון ייחודי בכל הנוגע לקהל שלה.

בעוד שמשתמשים בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר חולקים גם פרטים אישיים, הפרטים הללו כמעט ולא מכסים את היסטוריית העבודה של המשתמש הממוצע. גם אז, המשתמש עלול לספק מידע לא מדויק.

מידע שאין שני לו

משתמשי לינקדאין חולקים כמות עצומה של מידע הכולל:

  • מקום מגורים
  • עמדה בעבודה ובמשרה
  • ניסיון קודם בעבודה
  • מיומנויות בכל תחום

עם LinkedIn, החברה שלכם תקבל גישה לקהל גדול ומידע מדויק. אפילו יותר טוב מזה, משתמשי LinkedIn רבים מעדכנים את הפרופילים שלהם על בסיס שגרתי, ומספקים לצוות שלכם את הפרטים העדכניים ביותר על ניסיון העבודה ומערך הכישורים של אותו אדם.

מקדו לקהל מדויק

יתרון בולט של פרסום בלינקדאין, מגיע מאפשרויות המיקוד המתקדמות של פלטפורמת המודעות. כשאתם משיקים מסע פרסום בלינקדאין בעזרת יועץ שיווק , תוכלו להגיע באופן מדויק לאדם שהכי מתאים לתפקיד שאתם מחפשים.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא