גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

צימרים מומלצים בצפון – רגע לפני שהחורף נגמר

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

החורף כאן והוא כבר קצת מרמז לנו על העזיבה הקרובה. אז הקיץ כבר נמצא מעבר לפינה והא גם כן מודיע לנו על קיומו ועל החופשה שתגיע יחד עמו. אז לקראת הקיץ כולם יודעים. צריך לטייל, חושב לצאת לחופשות והאווירה הכללית היא בילוי.

אז בקיץ זה כמעט מובן מאליו. אך כאשר החורף כאן, הסיפור הוא שונה לחלוטין.

בחורף המגמה היא להתכנס בבתים, להישאר בקן החמים והנעים והרבה פחות יציאות לטיולים או לחופשות. אך האמת היא שדווקא בגלל זה, דווקא בגלל שהאתרים השונים ריקים מאדם, הצימרים הרבה יותר פנויים והרבה יותר קל לטייל, כדאי לצאת מאזור הנוחות ולנצל את הזמן לטיולים. 

אז אנחנו כאן עם צימרים מומלצים בצפון שיעשו לכם חופשה נעימה ומחממת דווקא עכשיו כאשר החורף עדיין כאן ורוב האנישם עוד לא יצאו לדרך.

צימירוני – הצימרים של משפח מירוני במירון. מתאים למשפחות שרוצות ליהנות מנופש ייחודי בצימר מיוחד הנמצא ביישוב מרוטן. נופש שמבטיח לכם אוויר צלול כיין, מקום עם הרבה הוד וקודשה וכזה שבהחל ישדרג את החופשה שלכם למשהו שלא הכרתם עד היום.

אירוח מיקסטו מול החרמון – חופשה מיוחדת ומפנקת באווירה ובאוויר מיוחדים של הצפון.

מירווה נופש בחרמון – אירוח ברמה גבוהה במיוחד המבטיח נופש מדהים במקום מיוחד עם הרבה חוויות ואקשן.

בחרו את החופשה המתאימה לכם

אז החלטתם לצאת לחופשה חורפית ולמצוא צימר מפנק ומחמם. אנחנו כאן כדי לסייע לכם להגשים את החלום. היכנסו לאתר, סננו את האפשרויות הקיימות ובחרו לכם את החופשה שאכן תאים לכם, לציפיות שלכם ולאפשרויות הכלכליות שלכם. בחורף יהיה לכם הרבה יותר פשוט וקל למצוא את החופשה שתענה על הדרישות שלכם במחיר שפוי והגיוני הרבה יותר.

אולי יעניין אותך גם!