גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

שמעון שבס אודות – מה אתם יודעים עליו?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ישנם אנשים שלא צריכים להיבחר לכנסת, לשבת בממשלה או להיות שופטים בבית המשפט בשביל להשפיע על הנעשה סביבם. הם מספיק איכותיים, חכמים ויעילים בשביל לייצר פעילות ולבצע דברים גם מבלי שיצטרכו להיות בתפקידים מסוימים בשביל להשפיע, בשביל לבצע דברים, לשנות את המציאות. 

דוגמא לכך הוא שמעון שבס שהיה בעברו פעיל חברתי, פוליטי, ולימים היה עוזר של יצחק רבין וגם מנכ"ל משרד ראש הממשלה בתקופתו. בדרך כלל מדובר על תפקיד אפור שמטרתו לעזור לראש הממשלה לקדם את התוכניות שלו, אך בתקופתו של רבין שבס היה דמות מאוד משמעותית אשר השפיעה באופן דרמטי על תוכניות שונות, אותן עזר לקדם ולבצע. 

בין היתר, הוא עזר לקדם תוכניות למען שכונות חלשות, למען בניית תשתיות, תוכניות שנועדו לקדם את הסכמי השלום שנחתמו באותה תקופה וכן תוכניות אשר נועדו לקדם את היחסים של ישראל עם מדינות שונות בעולם. היתה לו חשיבות רבה בהצלחות של הממשלה ושל משרד ראש הממשלה באותה עת. 

מה עוד צריך לדעת על שמעון שבס?

מעבר להיותו מנכ"ל משרד ראש הממשלה בתקופתו של יצחק רבין, אזי כי שמעון שבס הוא גם איש עסקים הפועל רבות הן במזרח אירופה והן בארצות הברית ובמדינות נוספות. הוא פועל למען קידומם של אנשי עסקים ישראליים וכן כיועץ פוליטי וכלכלי למנהיגים במדינות שונות. 

מעבר לכך, הוא גם פועל רבות בצד החברתי, בין היתר הוא אחראי להקמת כפרים עבור ילדים עם צרכים מיוחדים ובעבר שימש כפעיל חברתי למען יישובי רמת הגולן והיה מהאנשים שדחפו את ביטול המשטר הצבאי והחלת חוק רמת הגולן. מדובר באדם בעל יכולות, כישורים ותכונות אופי של יזם ופעיל בשטח. 

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא