גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

היתרונות בשיש דקטון

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

שיש דקטון הוא שיש תוצרת ספרד, נחשב לאחד החומרים המבוקשים והאיכותיים ביותר, אך גם המחירים בהתאם. יש לשיש דקטון מספר יתרונות בולטים. הנה הם לפניכם.

 

אלו היתרונות של שיש דקטון

  • מגוון – תחת הכותרת שיש דקטון ניתן למצוא מגוון נרחב ועשיר מאוד של משטחי שיש. מה שפותח בפנינו את ההזדמנות לבחור את השיש המתאים והאהוב עלינו. השיש מספק מענה עכשווי ומעוצב, ומשלים את האווירה ואת המראה בחללים שונים.
  • עמידות – השיש נחשב לעמיד במיוחד. זאת הודות לדחיסות הגבוהה שלו. הוא שומר על שלימות לאורך זמן.
  • חשיפה לחום – בעוד שיש משטחי שיש שונים שיש למנוע מהם חשיפה לחום גבוה, הרי שיש דקטון מאפשר חשיפה לחום ולא נפגע כתוצאה מסיר רותח שמניחים עליו. הדבר משפר את השימוש ומאפשר לעשות בשיש שימוש  נוח יותר.
  • אטום – השיש מסוג דקטון מוגדר כשיש אטום מאוד. מה שמונע הצטברות של לכלוך או היווצרות של כתמים על גבי השיש.
  • עמידות בפני שריטות – שריטות על גבי משטחים הם אימת כולנו. שריטה עלולה לפגוע במשטח ולגרום לכך שהוא יאבד את המראה החלק שלו, לתמיד. שיש דקטון עמיד בפני שריטות, זה אומר שתוכלו לקצוץ ירקות לסלט או לבצע כל פעולה אחרת על משטח השיש, בלי לחשוש שתיווצרנה 'צלקות' על גבי המשטח.

האם לבחור שיש דקטון? לא מעט אנשים מתמודדים מול השאלה הזו, ולא יודעים מה להחליט. מצד אחד מדובר על מוצר ברמה גבוהה מאוד מכל בחינה שהיא, אך מצד שני המחיר שלו בהתאם. ההחלטה שלכם בסופו של דבר תילקח בהתאם לנתוני התקציב כמו גם ביחס למה שחשוב לכם יותר או פחות בבחירה של השיש שילווה אתכם לאורך שנים במטבח.

 

מוזמנים ליצור קשר עם חברת שיש בראנץ.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.