גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

המושבים באוטו נראים זוועה? מכונה לניקוי ריפודים!

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כל ריפוד באוטו סופו להתלכלך. הוא ייראה זוועה עקב שאריות מזון של ילדים, קפה או מיץ שנשפכו, סימני דריכה של נעליים עם בוץ ועוד.  האתגר הינו לנקותו היטב מבלי לגרום נזק לבד הקיים. את הניקוי כדאי לעשות באמצעות מכונה לניקוי ריפודים מקצועית אשר מסוגלת לבצע ניקוי יעיל שלהם בזמן קצר ביותר. יתרונותיה רבים ביחס לניקוי הנעשה ידנית באמצעות מברשות וחומרים דטרגנטים שונים. הניקוי הינו אחיד ולא נשארים כתמים מיותרים, למעט, כאלו שלא ניתן להסירם מבלי לגרום נזק לריפוד עצמו.

 

תהליך הניקוי

תהליך הניקוי נעשה במספר שלבים. בעת הצורך עורכים קודם שאיבת אבק יסודית המצליחה לשאוב שאריות של בוץ, אבק, עלים, שאריות מזון ולכלוך אחר מבין המושבים למשענות. לאחר מכן, מפעילים את המכונה ומזרימים מים בלחץ מתוך מיכל המכיל מים נקיים עם חומרי ניקוי מתאימים. המים חודרים לתוך הריפוד וממיסים את הכתמים. בשלב הבא, שואבים את המים המלוכלכים המתנקזים אל מיכל אחר בתוך המכונה. ניתן לראות במיידית את ההבדל בין המים השאובים הכהים לנקיים שבמיכל הראשון. במידה וקיימים כתמים עקשניים ניתן לשפשפם בעזרת מברשת בעלת שערות רכות שאינן גורמות נזק לריפוד.

 

ייבוש

בימי קיץ המושבים מתייבשים במהירות ובימי חורף יש להמתין מעט יותר או להיעזר במייבשים מתאימים. מומלץ לבצע ניקוי אחת לתקופה לצורך ריענון או, כמובן, כאשר המושבים מתלכלכים בפתאומיות. ניתן לרכוש מכונת ניקוי ריפודים ולעשות בה שימוש על בסיס שוטף בעסק. לחילופין, להזמין שירות חד פעמי למשימות מוגדרות אחת לתקופה. כך או כך, השימוש בהם ישדרג את מראה הריפודים. מומלץ לרכוש מוצרים אלו אצל חברה בעלת מוניטין. ברשותה מבחר דגמים מובילים ומעולים. השירות כולל ייעוץ, מחירים נוחים, הובלה וכדומה.

 

הכנסו לאתר שלנו – http://elraz-ltd.co.il/.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא