גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

סנטרית לאחר ניתוח מתיחת פנים וצוואר

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אנשים רבים בוחרים לעבור תהליכים קוסמטיים שונים למשל ניתוח מתיחת פנים וצוואר. ניתוח של מתיחת פנים וצוואר דורש זמן התאוששות והחלמה כאשר אחד מהפריטים שעוזרים לעבור את תהליך ההחלמה נכון הוא סנטרית.

מה זה בדיוק ניתוח מתיחת פנים וצוואר

ניתוח מתיחת פנים וצוואר זהו הליך רפואי בו מבצעים מתיחה של עור הפנים ועור הצוואר במטרה להשיג מראה צעיר יותר. זהו ניתוח אותו עושים אנשים אשר סובלים מקמטים רבים באזורים שונים בפנים ובצוואר אשר במהלכו מעלימים את הקמטים על ידי מתיחה של העור ושאיבת שומן במידת הצורך, וגם הסרה של עודפי עור במידה ויש. לאחר הניתוח יש שלב של החלמה שנמשך מספר שבועות כאשר בין היתר יש המלצה להשתמש בסנטרית במשך כל תהליך ההחלמה ובעיקר בתקופה הראשונה שלאחר הניתוח.

מה זה סנטרית לפנים

לאחר הרבה ניתוחים קוסמטיים יש צורך להיעזר באביזרים שונים המסייעים בתהליך הריפוי, כאשר סנטרית של חברת איסבלה היא למעשה אביזר רפואי אותו לובשים על הפנים לאחר ניתוח מתיחת פנים וצוואר. ללבישת סנטרית יש מספר מטרות:

  • זירוז החלמה של המקום בשל הזרמת דם מואצת לאזור.
  • הפחתה של כאב.
  • שימור תוצאות הניתוח בזמן תהליך ההחלמה.

מה מיוחד בסנטרית לפנים לאחר ניתוח מתיחת פנים וצוואר

סנטרית לפנים היא אביזר רפואי אותו שמים על אזור שעבר ניתוח, אזור מאוד רגיש שיש להתייחס אליו בהתאם. הסנטרית בעלת סגירה מיוחדת שמאפשרת קיבוע במקום מצד אחד תוך כדי נוחות לבישה מבלי לגרום לחץ באזור התפרים של הניתוח שכן היא מגיעה במידות שונות להתאמה מקסימלית. כמו כן היא עשויה בד היפואלרגני אשר מאפשר נידוף זיעה ושומר על העור מפני זיהומים חיידקיים ופטריות וניתן לכבס אותה לצורך שימוש חוזר.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.