גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

האם כדאי להשקיע במשרדים?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

היום כבר ברור לכולם כי השקעה בתחום הנדל"ן נחשבת לאחת ההשקעות הטובות והמשתלמות ביותר. לעומת השקעה בקריפטו או בבורסה, שוק הנדל"ן נחשב להשקעה יציבה ובטוחה יותר, שלא קורסת בלילה אחד ולא מהווה פוטנציאל סיכון גבוה מידי. מדובר על תחום שרק הולך ומתפתח, מאחר וכמות האנשים בארץ נמצאת במגמת עליה מתמדת. לכן רק הגיוני כי הביקוש לדירות ומשרדים ילך ויגדל, מאחר וכולם זקוקים למקום לחיות ולעבוד בו.

אחת ההשקעות המשתלמות ביותר, הינה השקעה במשרדים , מאחר ומדובר על נכס המאפשר לכל אחד ליהנות מתשואה גבוהה יחסית בסיכון נמוך.

כל מה שחשוב לדעת לגבי השקעה במשרדים

נדלן מסחרי להשקעה נחשב היום לאחד מאפיקי ההשקעה הפופולאריים והמבוקשים ביותר, מאחר והיום ניתן למצוא לא מעט נכסים מסחריים במחירים נוחים ומשתלמים במיוחד. אם בעבר משרדים נמכרו במחירים גבוהים במיוחד, דבר שהקשה על כניסת רוב המשקיעים לתחום, הרי שהיום ניתן למצוא לא מעט משרדים במגדלים חדשים, הממוקמים באזורים מבוקשים ונמכרים במחירים נוחים והוגנים. ברוב הפעמים, מדובר על משרדים שניתנים להשכרה בתשואה שנתית של כ- 9%, דבר שנחשב למרשים במיוחד בעולם ההשקעות. כתוצאה מכך, לא מעט משקיעים מגיעים לתחום הנדל"ן המסחרי, מאחר והיום כבר לא מדובר רק על משקיעים מבוססים, אלא גם על אנשים מהשורה. מדובר על אנשים שחסכו מעט כסף או לחילופין, קיבלו ירושה, ומעוניינים להשקיע את הכסף שלהם בתחום הנדל"ן המסחרי, כחלופה לרכישת דירות להשקעה.

כל הסיבות להשקיע במשרדים

אחת הסיבות העיקריות להשקעה במשרדים, היא העובדה ששוק הדיור נמצא היום במצב בעייתי. מחירי הדירות נמצאים במגמת עלייה, כך שנוצר מצב אבסורדי, שלרוב האנשים אין את האמצעים הכלכליים לרכוש לעצמם דירה למגורים, ובטח שלא דירה להשקעה. מצד שני, הנדל"ן המסחרי מאפשר לרוב האנשים לרכוש משרד להשקעה, דבר שיכול לספק לו תשואה שנתית גבוהה, לצד פוטנציאל סיכון נמוך במיוחד. כמו כן, יש לזכור כי מבחינת מיסוי, ישנה העדפה ברורה לתחום הנדל"ן המסחרי כגון: בניין משרדים למכירה , על פני רכישה של דירה להשקעה. מס הרכישה על נדל"ן מסחרי עומד על כ- 6% מהעלות הכוללת של הנכס, לעומת מס רכישה על דירה נוספת להשקעה, העומד על כ- 8% מעלות הדירה. מעבר לכך, יש לזכור כי רכישה של משרד להשקעה אינה פוגעת בזכאות שלכם לקבל פטור ממס שבח על רכישת דירה למגורים, דבר שלא ניתן ליהנות ממנו, במקרה של רכישת דירה להשקעה.

אולי יעניין אותך גם!