גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך לבחור משקה מי חלבון?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

רוצים לשנות את החיים שלכם לטובה? להוסיף לעצמכם משמעות וטעם? לא מרוצים מהגוף שלכם? רוצים לחזק, להרזות או לחטב את גופכם? הפתרון לכל זה הוא אימוני ספורט וכושר. אם גם אתם רוצים לשפר את הגוף שלכם, כנראה גם אתם כבר התחלתם להתאמן.

החיים לצד אימוני כושר וספורט יומיים הם תענוג צרוף. מעבר לעובדה שמדובר בצעד בריאותי משמעותי לגוף שלנו, מדובר בהחלט בצעד שישפיע על כל החיים שלכם. האימונים היומיומיים ולאו דווקא היומיומיים, חברת אול אין המתמחה בתזונת ספורט ותוספי תזונה משתפת אותנו כי גם אימונים שלוש פעמים בשבוע וכדומה, משפיע על כל אורח החיים שלנו בצורה מורגשת מאוד.

אימוני ספורט

הרוגע והשלווה והמנטליות החזקה שמתאמנים זוכים להם היא נדירה וכיפית. הביטחון העצמי נוסק לגבהים חדשים, השחרור בגוף ובכל צעד שתעשו בחיים שלכם יהיה אושר עילאי. אין ספק וכל מי שמתאמן מודה בזה, החיים ללא אימונים לעומת שגרת חיים מלווה בכושר וספורט היא שונה לגמרי לטובה.

חלבון

אחד הפריטים החשובים שכל מתאמן מכיר וצורך הוא חלבון. הסיבה לכך היא פשוטה. אם אתם עדיין לא יודעים אותה הנה הסבר קצר: ככל שאנחנו מתאמנים על השריר, הוא רוצה לתפוח, לגדול ולהתחזק. אך בניית שריר ללא מרכיבים מתאימים, לא מתבצעת בצורה הנכונה והמומלצת. בכדי לבנות שריר בצורה בריאה, יעילה וחזקה תצטרכו בוסט של חלבון.

כיום ניתן למצוא לא רק אבקות אלא גם משקאות מי חלבון בטעמים רבים ושל יצרניות רבות בשוק. אם אתם מעדיפים לשתות את החלבון שלכם, כדאי שתלמדו איך לבחור משקה מי חלבון .

את כמות החלבון וסוגו תצטרכו לבחור בהתאם לאימון שלכם, בהתאם למשקל וגודל הגוף ובהתאם למטרת האימון. כדאי לבדוק את הרכיבים ולבחור את מה שתרצו להכניס לגופכם.

אולי יעניין אותך גם!