גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

סליקה לעסקים – כל מה שצריך לדעת

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

צריכים לגבות תשלומים מהלקוחות שלכם, ולעשות את זה בקלות? קבלו את המדריך העדכני, כל מה שצריך לדעת על סליקה לעסקים מכל הסוגים.

 

להטמיע בעסק מגוון אפשרויות הסליקה

פעם, סליקה לעסקים כיוונה בעיקר לגביית תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי. כיום, המשמעות היא הרבה יותר נרחבת. ניתן בעזרת תשתית טכנולוגית להטמיע בעסק בצורה מהירה מגוון רחב של אפשרויות סליקה. כך למשל גבייה בעזרת אפליקציות (כגון ביט), קבלת תשלום בארנק דיגיטלי, תשלומים בעזרת פייפל, בכרטיסי אשראי ועוד. כל זאת ניתן ליישם ללא צורך בתוכנה ייעודית.

 

סליקה מאובטחת חובה

הציבור כיום מתוחכם ומנוסה מספיק כדי לדלג על עסקים שלא מקפידים על קבלת תשלומים בצורה מאובטחת. סליקה באינטרנט באיכות המתבקשת זאת אומרת שימוש בתקני אבטחה ללא פשרות, ברמה של חברות האשראי. ניתן להיעזר בפתרונות סליקה מובנים, שמוטמעים בעסק או באתר עם תקני אבטחה כגון PCI DSS.

 

דף סליקה אונליין

פתרון מאוד פופולרי של סליקה לעסקים נעשה על ידי יצירת דף ייעודי אונליין. מדובר בדף שמשולב באתר (או פועל מחוצה לו). העמוד פועל על פי פרוטוקול אבטחה מתקדם. זהו דף שיוצרים בחברת הסליקה לטובת האתר, ולשם אפשר להפנות את הלקוחות המשלמים. לאחר התשלום, ניתן להגדיר את החזרה של הלקוח לאתר העסק. בעמוד סטנדרטי מסוג זה כל חברה או עסק יכולים להוסיף את הלוגו הרצוי, פרטים לגבי המוצר הנמכר או השירות וכדומה. ניתן לייצרי דפי סליקה שתומכים במגוון מוצרים. זה יכול לשמש מעין חנות דיגיטלית שמוקמת כמעט ללא שום התעסקות ובזמן קצר.

 

סליקה בעזרת אפליקציה

סליקה לעסקים יכולה לפעול גם מתוך אפליקציות או תוכנות עסקיות. זהו פתרון שהולך ונעשה פופולרי מאוד, גם בעסקים בינוניים ואף בקטנים.

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים