גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

ככה תדעו אם אתם יכולים להתחיל לימודי JavaScript

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

תכנות מורכב משפות תכנות שונות כמו  HTML, CSS  ועוד, כאשר אחת המוכרות נקראת JavaScript. לרוב שפה זו משולבת באתרי אינטרנט שונים שכן היא רצה באמצעות הדפדפן בו גולשים ומאפשרת למעשה ליצור יישומי אינטרנט מתוחכמים יותר ומתקדמים יותר אשר מקנים לגולש חווית גלישה ייחודית.

מה מיוחד בשפת התכנות JavaScript

שפת ה- JavaScript היא שפת תכנות מאוד פשוטה וקלה ללימוד ונחשבת מאוד פופולרית וזאת משום שהיא הופכת את כל מה שקשור לגלישה באתרי אינטרנט ליותר מעניינת, יותר חיה, יותר אינטראקטיבית. היא באה לידי ביטוי באתרים באמצעות מצגות של שקופיות, צ'אט אונליין, חלונות מידע קופצים ועוד.

רוצים ללמוד תכנות JavaScript, איך תדעו שזה הזמן

אם גם אתם בעלי גישה למחשבים ולאתרי אינטרנט, בעלי יכולת למידה עצמאית אך גם למידה עם אנשים אחרים, יש לכם שפה אנגלית ויכולות טכניות בסיסיות פשוטות, יש לכם את מה שצריך כדי להתחיל לימודי javascript . אם גם אתם רוצים לתכנת אתרי אינטרנט, לפתח דברים חדשים ומיוחדים, בעלי חשיבה יצירתית ומעוף, לימודי תכנות בכלל ולימודי תכנות JavaScript יכולים להיות פתרון נפלא עבורכם.

איפה כדאי ללמוד לימודי תכנות

ישנם מקומות רבים המאפשרים לימודי תכנות שונים כולל תכנות בשיטת JavaScript. קודם כל חשוב להחליט האם מחפשים לימודים שמשתלבים עם עבודה וחיי היום יום או שמעוניינים בלימודים ממוקדים וקצרי טווח אשר מאפשרים תוך מספר חודשים בודדים למצוא עבודה בתחום כמו למשל לימודים בשיטת בוטקאמפ בתכנות. חשוב לבחור מקום כמו קודינג אקדמי שיש בו צוות בעל ידע וניסיון אשר שם דגש על למידה ממוקדת ועניינית, שיש הקפדה על תרגול ולא רק על לימודים תיאורטיים, מה שמאפשר בסופו של דבר בסיום הלימודים לצאת עם תיק עבודות שמאפשר מציאת עבודה.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא