גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

דרושים בהייטק – ליווי אישי למציאת משרות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אתם מחפשים עבודה בהיי-טק כבר מספר חודשים ולא מוצאים? הכירו את שירות הליווי האישי באתר https://expoint.co/he/ למציאת משרות בהיי-טק. מדובר בשירות ליווי אישי של המועמד עד למציאת העבודה המיוחלת.  ככל שהליווי האישי טוב הוא יספק לכם תוצאות מפתיעות בזמן קצר יותר. 

 

כמו אפרוח מפוחד

מי לא מכיר את ההתרגשות הנלווית למציאת העבודה הראשונה? – אתם מגיעים תמימים, אופטימיים, בטוחים ביכולות שלכם ובכישורים שלכם וחושבים, כמה קשה זה כבר יכול להיות? הם יקטפו אותי ברגע. 

אתם עוברים ראיון אחד, שני, שלישי והמציאות מתחילה להראות את פניה – זה לא כל כך פשוט. הבטחון שלכם לאט לאט נוזל מכם, אתם מתחילים להטיל ספק בעצמכם ובכישורים שלכם, ובהתאמה לחשוש מראיונות. האכזבה, הספק והנואשות כבר נראים על פניכם ולא תורמים להצלחת הראיון הבא וכך, כמו אפרוח מפוחד אתם מתחילים ללכת לאיבוד. 

 

זה לא חייב להיות כך

התחרות בהיי-טק עצומה והשוק רווי במתמודדים על כל משרה של מהנדסי תוכנה או Data Engineer. זה נותן לחברות את הפריבילגיה לבחור בפינצטה את המועמדים המשובחים ביותר. כאלו שההתאמה שלהם לתפקיד מדוייקת ומוכחת שהצליחו להראות יכולות מותאמות לתפקיד, מקצועיות וכישרון.

 

ליווי אישי – למצוא את האקס-פקטור שלכם

ליווי אישי הוא היכולת של איש המקצוע לקחת אתכם, חומר הגלם, ולהוציא את המוץ מן התבן. למפות את הכישורים והיכולות שלכם, לדייק אותם, לתרגם אותם למסמך קורות חיים מנצח ובעיקר לפרזנטציה מבטיחה בראיון עבודה. 

יועץ או מלווה אישי טוב הוא כזה שיצליח למצוא את האקס-פקטור שלכם ולמנף אותו. הוא יכין אתכם לראיון העבודה, יסביר לכם על הארגון ויעשה אתכם סימולציות. 

ליווי אישי למציאת משרה בהייטק ידביק פערים שהכשילו אתכם בראיונות ויחשוף אתכם למעסיקים פוטנציאלים המדוייקים לכם.

אולי יעניין אותך גם!