גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מה זה כרטיס עובד?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כרטיס עובד הינו, למעשה, טופס 101 שכל עובד חייב למלא עם תחילת העסקתו במקום עבודה. הוא מוגש לרשות המיסים לצורך בקרה ומעקב. בכל שנת מס חייבים למלא את הטופס מחדש, ובמידה וחלו שינויים במצבו המשפחתי, האישי או בפרטים אחרים שלו, יש צורך לעדכן אותו. הוא נחוץ לצרכי חישוב משכורת העובד כאשר נכללים בה הקלות, הטבות וזיכויי מס בהתאם לזכאותו על פי החוק. הגרסה המודרנית לטופס זה הינה טופס 101 מקוון. הוא נחשב למשודרג יותר ומוטמע בתוך מערכות המחשוב בארגון. ניהול מקוון שלו קל יותר ומספק למעסיק מגוון רחב של יתרונות.

מערכת לניהול משאבי אנוש

כרטיס עובד מקוון אפשרי להטמעה אך ורק בארגונים בעלי מערכת לניהול משאבי אנוש הכוללת אלמנטים נוספים ביניהם פיקוח על נוכחות עובדים, מתן הרשאות כניסה לאזורי ומתחמי עבודה שונים, ניהול תיק עובד וכדומה. מערכת כזאת מייעלת מאוד את העבודה, מונעת תקלות, מאפשרת הכנת משכורות ללא טעויות מיותרות ועוד. היא מתממשקת לשעוני נוכחות, למחלקות שונות במפעל או בחברה ועוד. כך נוצר פורטל ארגוני יעיל ומסודר המשמש עזר רב להנהלה הכללית של הארגון.

יתרונות לעובדים

עובדים נהנים אף הם רבות מהרישום המקוון הנ"ל. ניתן לשלוח להם טפסים מקוונים עבור עדכונים פרטניים או אחרים המיועדים לכלל העובדים, לטפל בבקשות שלהם ביעילות ועוד. בנוסף, אפשרות לשימוש בכרטיסים לטובת קבלת הטבות שונות המוצעות להם על ידי גופים עסקיים חיצוניים, להשתמש בכרטיס המקוון לרכישות מזון בקפיטריה ועוד.  עובדי מחלקת משאבי האנוש האמורים לטפל בכל אלו יכולים לבצע שורה של משימות נוספות הקשורות לצרכי העבודה היומיומית ברמת ארגון. מומלץ לארגון לקבל שירות מקצועי  מחברה המתמחה באספקת מערכות אלו, היא תטמיע אותם במערכותיו, תדריך לגביהם, תפקח ותגבה אותן מבחינה טכנית וכדומה.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.