גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מהו מלט לבן ולמה הוא משמש?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מלט לבן הוא חומר בנייה שמשמש למגוון עבודות שיפוצים ובנייה הדורשות גוון בהיר. כך, לגבי עבודות ריצוף במעטפת של המבנה, ביציקת מוזאיקה, בהדבקת אבן טבעית לחיפוי ובנסיבות אחרות.  הוא מבטיח מראה בהיר ונקי בזכות הגוונים הבהירים שלו. מדובר על חומר בנייה פופולארי הנודע באיכותו המבטיחה בטיחות ועמידות של המבנים. הוא עמיד לנזקי מזג האוויר, מבטיח שלא יהיו סדקים וכדומה. מלט זה מועדף במקרים הללו ואחרים נוספים, על מלט שחור בו משתמשים רבות ליציקות ולעבודות בנייה אחרות.

 

הבדל מול מלט שחור

מלט לבן יקר יותר מהשחור וכאשר עושים שימוש בכמויות רבות אזי ההבדל ניכר רבות במחירים הסופיים. המלט השחור איכותי אף הוא ובגלל שהוא זול יותר, הוא הנפוץ ביותר מבין השניים. את המלט הלבן מכינים מתערובות של צמנט או תערובת חול ביחד עם מים. התערובת מכילה ברובה אבן גיר, חול ומעט חרסית. לעיתים, מוסיפים למלט שבבי ברזל ומעט פחם כדי לחזק אותו ולהגביר את קשיחותו. תפקיד אחר שלו הינו להוות חומר מקשר בתהליך הכנת הבטון וגם עם משאבת בטון. תהליך השימוש בו מתחיל בניקוי משטח היציקה, החלקתו ויישורו כדי שיהיה מוכן ליציקה איכותית ולעבודות הבנייה  הנדרשות הנוספות.

 

רכישה מחברה בעלת מוניטין

מומלץ לרכוש תערובת מלט לבן או שחור מוכן מחברה בעלת מוניטין בתחום. נושא יציקת מבנה ויסודות כמו גם בנייה אחרת הינו חשוב. קיימים תקנים לתערובת מלט איכותית והם נבדקים בעת היציקות. במהלכה נוטלים דגימות הנשלחות למעבדות. הכול לטובת בטיחות המבנה. ניתן להכין אותו במערבלים נייחים מונעי בנזין או חשמל שאף אותם כדאי לקנות אצל אותו ספק ידוע. הרצון לבנות בית יציב וחזק בעל מראה נאה הוא רב וכדאי לנצל היטב חומר זה.

 

צרו שר עם קבוצת בלסקי.

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים