גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

5 רעיונות למתנות פורים משמחות לעובדים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

נהוג לחשוב שנותנים מתנות לעובדים רק בראש השנה או בפסח. כך בדרך כלל נוהגים במרבית המקומות. אך ישנם לא מעט מקומות עבודה שדווקא מספקים מתנות לעובדים לחגים ומועדים גם בחגים אחרים, בין אם זה במקום ובין אם זה ביחד עם מתנות לראש השנה או פסח. 

ההסבר לכך הוא פשוט, מקומות רבים בוחרים "לפנק" את העובדים שלהם במתנות מתוך כוונה גם להודות להם על העבודה הקשה שהם עשו במשך השנה וגם מתוך הבנה שזה יוצר תחושה הרבה יותר נעימה ומיוחדת, יוצר הזדהות עם מקום העבודה ועוזר לעובדים להתחבר אליהם אל המקום בצורה הרבה יותר חזקה.

לפני שנציג דוגמאות למתנות אשר נהוג לתת לעובדים בפורים, חשוב להדגיש, שיש מקרים בהם המתנות קשורות לחג כך או אחרת, ויש מקרים שפחות. כלומר, יש מקומות עבודה שלא בהכרח ימהרו לקשור בין המתנה לחג, אלא ישתמשו בו כתירוץ לתת מתנה מכל סוג שהיא. 

אילו סוגי מתנות יכולים להתאים לפורים?

אופציה אחת, מתנה שמתאימה לתקופה. פורים זה בחורף, ולכן אפשר לקנות דברים שיתאימו לתקופה זו בשנה. 

אופציה שנייה, אפשר לתת משלוחי מנות לעובדים עם אוזני המן ודברים אחרים שנהוג לצרוך בחג פורים. 

אופציה שלישית, אם מחפשים דברים שיכולים להתאים לפורים ולמה שנהוג לצרוך בחג זה, אזי שאין כמו בקבוקי יין אשר יאפשרו לעובדים לחגוג ולשמוח איתם באירועים שונים. 

אופציה רביעית, אפשר תמיד לקנות מתנות שמתאימות לבית או לרכב, בין אם זה מתנות שמתאימות למבוגרים או לילדים. זה תלוי כמובן מה בדיוק רוצים לתת לעובדים. 

אופציה חמישית, ניתן לתת לעובדים הזמנה למסעדה או לסופשבוע בצימר, או כל דבר אחר שהעובדים יוכלו ליהנות ממנו בזמנם החופשי.

אולי יעניין אותך גם!