גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך לבחור מזון לחתולים?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

יש לכם חתול חדש ואתם מחפשים את האוכל המתאים עבורו? רוצים לשדרג את המזון שהחתול שלכם מקבל? מתלבטים איה אוכל הכי טוב לחתול שלכם? הגעתם לכתובת הנכונה. אצלנו תמצאו מבחר גדול של מזון המיועד לחתולים בכל גיל, בכל דרגות האיכות וכמובן במחירים הזולים ביותר בארץ.

מזון לחתולים – מה צריך לדעת?

מזון לחתולים מתחלק בגדול לשני סוגים – מזון לגורי חתולים ומזון לחתולים בוגרים. חתול עד גיל שנה נחשב לגור חתולים ומעל גיל שנה הוא נחשב כבר לחתול בוגר. גורי חתולים צורכים אחוז גבוה מאוד של שומן וחלבון בשנתם הראשונה ועל כן המזון שלהם מכיל אותם בכמות גבוהה. לעומת זאת, חתול בוגר אינו צריך את אחוזי החלבון והשומן הגבוהים כל כך, ועל כן הם יכולים להזיק לו. מסיבה זו חשוב כל כך להתאים לחתול את המזון המיועד לו לפי גילו.

איך לבחור מזון לחתולים?

חתולים נחשבים גם הם לבעלי חיים טורפים ולכן הם צריכים גם לאכול בשר וחלבון בשביל להתפתח כראוי ולחיות חיים בריאים. עם זאת, לא חייבים לרכוש עבורם דווקא בשר 'אמיתי' וניתן להזין אותם במזון יבש שמיוצר בהתאם לצרכים שלהם ומכיל את הערכים התזונתיים שקיימים בבשר כמו למשל חומצת טאורין ועוד. על כן, חשוב לשים לב כי המזון שנרכש עבורם אכן מכיל את כל החומצות האמיניות שהם צריכים לצורך התפתחות בריאה.

מזון טעים לחתולים – כי גם להם מגיע

קיים מגוון גדול מאוד של מזון לחתולי רחוב ומזון לחתולי בית וכל אחד מהם בעל טעם שונה ובמרקם קצת אחר. מומלץ לנסות מספר סוגים של מזון לחתולים עד למציאת הסוג המועדף על החתול שלכם. כמו כן, ניתן לשלב בין סוגי מזון שונים על פי טעמו של החתול.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.