גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

החשיבות בשימוש במוצרים מתכלים לעסקים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ישנה מודעות מאוד גבוהה לכל מה שקשור לנושא הזה של שימוש בחומרים מתכלים. העולם שלנו מתמלא בזבל ובאשפה וההתמודדות עם החומרים הללו שמגיעים בסופו של דבר לאתרי הפסולת היא התמודדות לא פשוטה. כל הזמן נחקקים חוקים בעניין הזה של הפרדת פסולת ושל שימוש בחומרים מתכלים כאשר המטרה היא לצמצם עד כמה שאפשר את השימוש במטמנות הפסולת כדי להוריד מהכמות של זיהום האוויר שנוצר בעקבות כך.

מוצרים מתכלים לעסקים – כדי לשמור על העולם

אז ברור שאנחנו לא תמיד יכולים לוותר על שימוש במוצרים שונים רק כדי לחסוך בפסולת. אך יש בהחלט מה לעשות כדי לתרום לכך שתצטבר פחות פסולת ויהיה פחות אשפה שישפיע על האוויר ועל העולם כולו.

כאשר בוחרים לעשות שימוש במגוון מוצרים מתכלים לעסקים אנו נהנים בסופו של דבר גם מפסולת בכמות נמוכה יותר בבית העסק וגם מתרומה משמעותית לעולם כאשר כך אנחנו מצמצמים את זיהום האוויר שנוצר.

מוצרים מתכלים לעסקים – השקיעו מעט מחשבה

אז האמת היא שלא תמיד זה כל כך מורכב ולא לכולם זה יהיה ממש מסובך. אחרי הכול השימוש במוצרים מתכלים לעסקים הוא לא קשה באמת.
מה שצריך בעצם זה רק קצת יותר מודעות ורצון טוב. כאשר יש את הרצון הזה לתרום לעולם וליקום כולו, המצב ייראה לגמרי אחרת.

חשוב לעשות את השינוי הזה ברא ולהכניס את המודעות הציבורית בעניין הזה כי לדעתי זה מה שיעשה את ההבדל הגדול בין שימוש במוצרים מזיקים ובלתי מתכלים לבין שימוש במוצרים מתכלים שיעשו רק טוב עם העולם שלנו.

אז לצד ההתפתחות המואצת של הטכנולוגיה ושל כל התעשייה,
תנו את הדעת גם על החלק הזה של כלים חד פעמיים מתכלים .

כפי שכבר נאמר מפי בורא עולם – תן דעתך שלא תחריב את עולמי.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.