גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

כמה עולה אבקת חלבון?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

עיסוק בספורט, באופן מקצועי או חובבני, יכול לעלות לא מעט כסף. בוודאי אם אנחנו רוצים להתקדם, להשתפר ולהיות טובים יותר בתחום בו אנחנו עוסקים. בין היתר, עלינו לשלם עבור מוצרים ופריטים שברצוננו לקנות, עלינו לשלם עבור שיעורים ואימונים, נסיעות ועוד. ככל שאנחנו גדלים וככל שאנחנו מתקדמים בתחום, ייתכן שעל חלק מהדברים נצטרך לשלם פחות, אך מה שבטוח הוא, שהצרכים והדרישות שלנו יעלו.

כך למשל, סביר להניח שכל הנושא של התזונה ישתנה באופן מהותי. אנחנו נצטרך להשקיע הרבה יותר בבניית תוכנית תזונה וכן נידרש לעשות זאת עם אנשים שמבינים בתחום. דיאטנים, תזונאים וגורמים אחרים.

אחת הדוגמאות הטובות לכך היא השימוש באבקות חלבון . סביר להניח שככל שנגדל ונתפתח, כך אנחנו נצטרך לעבור לצרוך יותר אבקות חלבון אשר יהוו תחליף לחלבונים רגילים, כאלה שאנחנו יכולים לצרוך דרך פריטי מזון שונים, גבינות, בשרים ועוד. השימוש באבקות חלבון מהווה תחליף נכון בזכות העובדה שמדובר בחלבון איכותי, מזוקק בכמות שהגוף שלנו זקוק לו.

כמה יכולה לעלות אבקת חלבון?

השאלה הגדולה היא כמה עולה אבקת חלבון התמחור של אבקת חלבון הוא לא קבוע. מאחר ויש לא מעט חברות שפועלות בתחום, אזי שכל חברה מתמחרת בצורה שונה את המוצרים שלה, כל חברה גם מציעה מוצרים שירותים במשקל אחר, ולכן גם התמחור הוא שונה. סביר להניח שהרבה יותר משתלם לקנות מוצר במשקל גבוה, אז התמחור יהיה יותר נמוך באופן יחסי.

ברמת העיקרון, התמחור נע בין עשרות שקלים לסכומים שחוצים את קו המאה והמאתיים שקל. זה כמובן תלוי בשאלת האיכות, סוג האבקה וכן הכמות שלה. צריך לציין, יש הבדל בין אבקת חלבון מהחי לבין אבקת חלבון מהצומח, יש הבדל גם בין אבקה רגילה לכזו שכוללת בתוכה מרכיבים נוספים.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא