גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

הוצאת רישיון קבלן ג1 מה צריך לדעת

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ענף הבניה הוא ענף מורכב ופרוץ למיני עובדים שלא באמת מכירים את התחום ולא יכולים לבצע עבודה מקצועית וטובה על פי חוק. אמנם הרבה פעמים העבודה של אלו שאין להם את הרישיונות המתאימים אלו עבודות שמקבלים בזול יחסית, אבל כולנו יודעים היטב כי עבודה לא מהימנה בתחום השיפוצים עלולה להוביל לשורה ארוכה של כשלים בטיחותיים בעיתיים ומסוכנים מאוד.

הוצאת רשיון קבלן 1ג היא למעשה הצהרה של המחזיק בה כי לו יש את האישור של רשם הקבלנים לעבוד במקצוע. אמנם מדובר על תהליך לא פשוט שצריך לעבור מי שמעוניין לקבל את השירות בסופו של דבר. אבל בשורה התחתונה מדובר על תהליך הכרחי כדי לקבל יותר עבודות בתחום וכדי לתקף את הידע והמקצוענות של המחזיק ברישיון.

מי רשאים להוציא את הרישיון

מי שעבדו בענף הבניה בענפים שונים לאורך שנים. זה שעברו הכשרה מקיפה יותר יקבלו את הרישיון לאחר פחות שנים של עבודה מעשית. למשל, אדריכל יכול לקבל את האישור הנחסף לאחר שנתיים של עבודת שטח. זאת לעומת מי שעבד כמנהל עבודה שיכול לקבל את האישור רק לאחר שש שנות ניסיון.

מי נותן את הרישיון

התהליך מתבצע מול רשם הקבלנים במשרד השיכון שנותן את האישור לאחר בירור מקיף על בעל המקצוע ולאחר קבלת החלטה לאור המסמכים הרישמים שמגיש הקבלן הנידון. אמנם מדובר על תהליך בירוקרטי ולא פשוט אבל חשוב לדעת כי היום במשק תוכלו למצוא לא מעט אנשי מקצוע כמו לדוגמה: עורך דין קבלן רשום שישמחו לעזור לכם להתמודד עם האתגרים הבירוקרטיים שמתלווים להעלאת הבקשה.

לאחר מכן תעבדו עם רישיון

עבודה עם רישיון נותנת שקט נפשי ומאפשרת לעסק להמשיך ולגדול עוד ועוד.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.