גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

סרטון תדמית באנגלית – לא רק לדוברי אנגלית

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

סרטוני תדמית נועדו לחשוף את העסק שלכם ואת יתרונותיו, עבור קהל יעד רחב או ממוקד. הם מיועדים להגדיל את מחזור המכירות או העסקים שלכם, בצורה מרשימה. ומסתבר שאם אתם פונים לקהל יעד גלובלי (ולא רק לקהל יעד דובר אנגלית), סרטון תדמית באנגלית יוכל להשיג אפקטיביות מרשימה. נסביר איך זה קורה. 

תדמית אנגלית, מסר חוצה גבולות 

סרטון תדמית באנגלית מתאים לעסקים שפועלים בשוק הבין לאומי. זהו סרטון שיכול להתאים עבור הקרנה בפני קהל גלובלי, בכל פלטפורמה, גם ברשת. בין אם מדובר ביזמי הייטק ובין אם מדובר ביצואנים או במשווקים, השפה האנגלית מאפשרת לפנות לכולם כולל כולם. באירופה, באסיה, בדרום אמריקה, קניינים ועסקים ואפילו הקהל הרחב מקבלים בצורה טובה מסרים באנגלית. ובמידת הצורך, אפשר גם להוסיף כתוביות בכל שפה שבעולם. מכיוון שכך, מדובר על פתרון אפקטיבי מבחינה תדמיתית, אך גם חסכוני להפקה. אין צורך להכין סרטונים שונים, בכל מיני שפות, כאשר רוצים לפונות במסר חוצה גבולות ומדינות. אך מה שעוד מעניין, זה שסרטונים מהסוג הזה יכולים להיות יעילים למדי, אפילו כאשר קהל היעד הינו ישראלי. 

תדמית ישראלית – דווקא באנגלית 

אנגלית זו לא רק השפה הגלובלית. זו השפה שבה עושים עסקים, השפה של המחקר המדעי, השפה של העולם. ולא פחות חשוב, הישראלים רגילים לצפות בתכנים באנגלית. הכנת סרטון תדמית באנגלית מקשר את העסק לעולם מושגים משגשג, מצליח, רב מוניטין. ההשפעה על הצופה פועלת לא רק באופן המודע (על ידי המסרים של הסרטון) אלא גם באופן בלתי מודע. העובדה שמדובר על סרטון תדמית באנגלית גורמת לצופה לראות את התוכן במונחים של שובר קופות, של שגשוג שמאפיין שווקים מצליחים, בין לאומיים, איכותיים.

 

לעוד מידע, בקרו באתר https://www.videohead.co.il/

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים