גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

פיצויים מגרמניה לניצולי שואה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

לצערנו הרב, ניצולי השואה הולכים ומתמעטים, במקום לקבל את הכבוד הבסיסי המגיע להם, רבים מהם גם כיום סובלים מעוני. כאן נכתוב על פיצויים מגרמניה לניצולי שואה.

הכרת הזכויות

על כל ניצול שואה באשר הוא להכיר ולדעת את תוכנית הפיצויים, זאת בכדי להבין אילו זכויות בדיוק מגיעות לו. מדובר בדור הולך ונעלם, ומרביתם סובלים מבריאות לקויה.

קבלת קצבה מסייעת רבות

ומכיוון שמצבם הוא כזה, כל קצבה אותה הם זכאים לקבל יכולה לסייע להם רבות, עד לסוף חייהם. הם בהחלט זכאים לחיות בכבוד במיוחד לאור כל מה שעברו.

לא רק פיצויים

רבים הם ניצולי השואה שקיבלו פיצויים מגרמניה אולם כאן זה עדיין לא מסתיים. לא כולם מודעים לעובדה שהם אמורים לקבל גם קצבה. קצבה זו תינתן להם ע"י המוסד לביטוח לאומי בגרמניה.

הסכם בין ישראל לגרמניה

בעבר נחתם הסכם בין ישראל לגרמניה, אשר מאפשר לניצולים שעבדו בגטאות שנמצאו תחת שליטה גרמנית, לקבל קצבה מידי חודש, זאת עקב עבודתם בגטאות.

על תוכנית הפיצויים

מכיוון שמדובר בקשישים, הם אינם תמיד מודעים לזכויות שלהם, לכן מספר לא מועט מהם לא הגיש מעולם בקשה על מנת לקבל קצבה מגרמניה.
ויש כאלה שכן הגישו אולם קיבלו תשובה שלילית מהגרמנים.

עבודה לכל דבר ועניין

על פי ההסכם בין גרמניה ישראל, העבודה בגטאות איננה שונה מאף עבודה אחרת. ההיגיון הבריא אומר כי מי שעבד בגטאות השונים, זכאי לקבל קצבה סוציאלית, וזאת עבור עבודתו הקשה.

איך מקבלים קצבה?

צריך לדעת לפרטי פרטים איך מגישים תביעה לפיצויים מגרמניה ,קשה להסתדר לבד, הבירוקרטיה בגרמניה הינה מורכבת ומסורבלת. צרו קשר עוד היום עם עו"ד המתמחה בתחום זה, בעל ניסיון וותק אשר יודע בדיוק כיצד מתבצע הליך הבקשה, ואתם תזכו לקצבה הגבוהה ביותר שניתן.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.