גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

כמה נקבל אם נמכור את הרכב לפירוק?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מכירת רכבים לפירוק הפך לטרנד חם בשנים האחרונות וזאת אחרי שאנשים הבינו כי ניתן למחזר גם כלי רכב ישנים ולהפחית את זיהום האוויר בעולם.

האם משתלם למכור רכב לפירוק?

רכב שאינו בשימוש מכל סיבה שהיא, אחת דינו להימכר לפירוק. אין ספק כי הרבה יותר משתלם לבצע את המכירה הזו מאשר להישאר תקועים עם רכב מעלה אבק בחנייה. הרכב שנמכר לפירוק עובר תהליך מחזור וחלקיו הרבים – התקינים כמובן – משמשים לצורך ביצוע תיקונים ברכבים אחרים שמגיעים למוסכים לצורך תיקוני שגרה.

מלבד עניין השמירה על איכות הסביבה, יש כמובן את העניין הכספי שקיים כאשר נפנה אל דוד קאר. הרי רכב שעומד סתם, לא מביא לכם כל תועלת. לעומת זאת, אם תבחרו למכור את הרכב לפירוק, תוכלו להרוויח עליו סכום נחמד. אז כמה שווה רכב לפירוק? כבר נגלה.

כיצד קובעים מחיר לרכב לפירוק?

מחיר של רכב שמיועד לפירוק נקבע על פי פרמטרים פשוטים וברורים אשר מתייחסים לכמות החומר שניתן להוציא מהרכב. כלומר, כמו החלקים התקינים שקיימים בו אשר ניתן לעשות בהם שימוש חוזר. קביעת המחיר תעשה לאחר בדיקה יסודית ומקיפה של הרכב, בדיקה שמתבצעת על ידי קונה רכבים לפירוק אשדוד , ולאחר הבדיקה ו'אבחון' הרכב, ניתנת הצעת מחיר.

כמה שווה רכב לפירוק?

רכב שנמכר לפירוק לעולם לא יתומחר כפי מחיר המחירון שלו מכיוון שהוא לא מיועד לשמש למטרה המקורית שלו. הרי המטרה של קניית רכב לפירוק היא לפרק אותו בשביל להשתמש בחלקים הגולמיים שבו ולא בכדי להשתמש בו כמו שהוא. על כן, המחיר שיציעו לכם עבורו יהיה נמוך יחסית ממה שהוא שווה בתור רכב, אך אם תמצאו קונה רכבים טוב כמו PRK פירוק רכבים , תוכלו לקבל הצעת מחיר טובה שתשתלם לכם יותר מאשר להחזיק את הרכב ברשותכם.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.