גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

ארונות למקלחת – איך תדעו מה המתאים לכם

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אחד מפריטי הריהוט הייחודיים והחשובים ביותר בבית הוא ארונות למקלחת. בכל חדר רחצה אנו יודעים שישנם חפצים שונים שצריכים אחסון מסודר, ולכן ארונות למקלחת הם מצרך בסיסי במקלחת. אז אם אתם משפצים את הבית, את חדר האמבטיה, מעצבים את הדירה הישנה או החדשה שלכם, חשוב לשים לב על ענין זה של ארונות למקלחת.

לארונות במקלחת יש כמה תפקידים. יש את התפקיד המרכזי שהוא פתרון אחסון לחפצים הדרושים לנו בחדר האמבטיה – סבונים, שמפו, בשמים, דאורדורנט, נייר טואלט ועוד. התפקיד השני ולא פחות חשוב של ארונות למקלחת הוא עניין הדקורציה והאסתטיקה.

ארונות למקלחת הם אחד מפריטי העיצוב היותר בולטים בבית והם יכולים להשפיע ולקבוע את המראה הכללי של החדר. לא לחינם ארונות למקלחת מוצעים בחנויות בגדלם רבים כל כך, בעיצובים שונים, עם מראות ובלי, מראות כהות ובהירות ועוד. אז איך תדעו מה מתאים לכם? יש מבחר גדול כל כך שלא ניתן כמעט להחליט מה אנחנו צריכים באמת. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את הארון המושלם עבורכם.

בחירת ארונות למקלחת

  1. סוג ארון – ישנם שני סוגי ארונות פופולריים – ארונות אמבטיה עומדים ותלויים. הבחירה בסוג שמתאים לכם הוא על פי הרצון שלכם. מה אתם מעדיפים, כיור מתחת לארון וכדומה.
  2. עיצוב החדר – כאמור, חדר אמבטיה הוא חדר מעוצב ומלא בפריטי דקורציה, לכן חשוב להתאים את סגנון הארון למראה הכללי של החדר.
  3. מיקום הארון – יש לקבוע תחילה את מיקום הארון ועל פי זה את הגודל שאתם צריכים ויכולים לאפשר לעצמכם בחדר.
  4. חומרי גלם – כידוע האמבטיה הוא חדר מלא אדים, לכן חשוב להתקין ארון מחומר גלם מתאים.

אולי יעניין אותך גם!