גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

כובעים מודפסים – פתרון זול למתנה לאירוע עסקי

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

במיוחד בישראל בה רוב ימות השנה השמש קופחת מעל הראש, מומלץ לחבוש כובע. אולם באיזה כובע מדובר? כאן נכתוב על נושא זה: כובעים מודפסים – פתרון זול למתנה לכל אירוע עסקי.

מתנה נפלאה לאירוע עסקי

חברות, ארגונים ובתי עסק מארגנים מידי פעם אירועים עסקיים, אולי בשביל לחשוף מוצר חדש בפני האורחים. שכל אחד יביא כובע מהבית? ממש לא.

כאן מדובר בשותפים עסקיים שיזכרו את המתנה הנפלאה שלכם.

שותפות עסקית

הרי המטרה היא ששותפים עסקיים פוטנציאלים לא רק שיכירו אתכם, באמצעות כובעים מודפסים הם גם יזכרו את האירוע ואת האופציה לשיתוף פעולה.
כובעים מודפסים שהודפסו באחד מבתי הדפוס המובילים בארץ יכולים לאחד בין כל המגיעים לאירוע.

גם קולגות לעבודה

למשל קבוצה של עובדים בארגון, כל אחד מהם יקבל כובע עם הדפסה זהה כמתנה, מה שמביא גם להזדהות עם שאר הקולגות. בנוסף, בעל החברה לא צריך להשקיע יותר מידיי כסף, כובעים מודפסים הינם פתרון זול.

אירועים וכובעים

במיוחד אצלנו בארץ, לא חסרות סיבות למסיבות. לכן בין אם מדובר ביום גיבוש לעובדים או השתתפות באירוע עסקי, זוהי הדרך הטובה ביותר שהארגון יוכל לפרסם את עצמו. כובע הוא גם מוצר שמיש.

לוגו!

אי אפשר להתעלם מהלוגו הזהה שהודפס על כלל הכובעים. ולא רק על כובעים ניתן להדפיס, אלא גם על כיפות.

אל מי כדאי לפנות?

בכדי להזמין כובעים מודפסים  ואם אתם גם מעוניינים שההדפסה תהיה איכותית,
פנו לבית הדפוס אלי פרינט שהינו בין המובילים בתל אביב, צרו קשר וקבלו ייעוץ והכוונה.
בית דפוס המציע שלל כובעים במגוון צבעים ועיצובים, ניתן להדפיס עליהם כל דבר שרק תרצו, ההדפסה איכותית ומושקעת כך שההדפס לא יתפורר או ידהה.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.