גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מה זה מיקרוטופינג?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בעולם הבנייה והעיצוב יש לו מעט חומרים ושיטות עבודה שמתאימות לבנייה מודרנית ויכולות לשדרג את חוויית המגורים אור החיים במבנים עם מטרות שונות. אחת מאותם החומרים, אשר יכול לייצר טכניקת עבודה שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם הוא מיקרוטופינג. מיקרוטופינג היא טכנולוגיה חדשה שבה אפשר לייצר חומר מורכב לציפוי ויצירת משטחים חלקים. על פניו, מיקרוטופינג דומה מאוד למרקם ולמראה של בטון רגיל. אבל יש כמה הבדלים שכדאי לכם להכיר אם אתם בוחרים לעשות שימוש במוצר שמשפיע על חוויית המגורים בצורה כל כך משמעותית.

 

היכולת לשדרג כל נכס, בלי לבצע שיפוץ עומק

היתרון הגדול ביותר של טכנולוגיית מיקרוטופינג הוא האפשרות לבצע שינויים עצומים במראה החיצוני אבל גם ברמת ה איטום והיציבות של מבנים מבלי לפרק ולהרכיב מחדש את כל התשתיות. הטכנולוגיה מאפשרת לייצר ציפויים ומשטחים חלקים וכל זאת על בסיס מצב הים. מה שמאפשר שיפוץ משטחים ישנים גם מבפנים אבל גם מבחוץ. גם לרצפות אבל גם לכיסוי משטחים ענקיים כמו קירות או גגות אפשר למצוא תרכובת מיקרוטופינג מתאימה. וכל זאת מהסיבה הפשוטה שאנשי המקצוע יוצרים באופן ידני את התערובת על בסיס הדרישות ועל בסיס המצב של השכבה שאותה רוצים לכסות אחרי בדיקה מדוקדקת.

 

מבחינתכם – זה הוא החומר המושלם

בתור לקוחות, אין לכם רצון ואינטרס לבנות מחדש את הבית שלכם ולהשקיע מאות אלפי שקלים בחומרי גלם. לפעמים מדובר על שיפוץ של חלק קטן בבית, אבל יש לכם רצון לייצר אחידות במראה וברמת האיכות של הנכס. ולכן באופן שבו עושים שימוש בטכנולוגיית מיקרוטופינג אתם יכולים לקבל את הפתרון הנכון ביותר לצרכים שלכם תוך מינימום השקעה של זמן ומאמצים. כך שכדאי להכיר את החומר שעושה את כל ההבדל בעולם הבנייה של ימינו.

 

צרו קשר עם חברת VLOER.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא