גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

הכנסתם גור חדש לביתכם? דעו את החשיבות בגדר גורים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

גידול גור הוא נושא שמצריך למידה והכנה. אם אתם רוצים לחיות אתו בטוב, לגדל אותו בנעימים ובשלום, אתם צריכים במקרים רבים גדר גורים. חשוב לציין שזה לא מוצר חובה ולא כל גור חייב אותו. אך במקרים רבים הוא מביא תועלת רבה ומאפשר לכם להרגיל את הגור לכללים שלכם בבית.

למה חשוב להצטייד בגדר גורים?

  • הרגלים וגבולות– כאשר מגדלים כלב חובה לשמור על כללים ועל גבולות. אתם לא באמת מתכוונים לגדל אותו כמו שהוא היה גדל כחיית בר. הוא חייב להבין את הגבולות שאתם מציבים לו ולציית לפקודות שלכם. גדר אילוף גורים מאפשרת לכם להקנות לו את הכללים הללו.
  • להרגיל את הכלב לעשות את הצרכים שלו במקום מוגדר- זהו אתגר לכם ולכלב. אין ספק שגדר גורים מסייעת בכך במידה רבה. הכלב לומד לזהות אזורים ולדעת מה עושים ואיפה.
  • אם אתם רוצים לסדר לכלב סדר יום- אתם צריכים להיעזר בגדר גורים. בתוך הגדר תכינו לו מיטה נוחה ומזמינה. הוא יבין ויפנים שלשם נכנסים כדי לשכב לישון. הגדר תמנע ממנו קימות מיותרות ולכם תקנה שליטה.
  • בבית שלכם יש רהיטים ואתם רוצים לשמור עליהם תקינים ושלמים- גורי כלבים וכלבים בוגרים עלולים להזיק להם ביותר. גדר הגורים תמנע מצבים בהם הכלב לועס את הרהיטים שלכם. אם הוא מתחיל לאבד גבולות התנהגות אתם פשוט נותנים לו להבין מה כן ומה לא.
  • כאשר אתם יוצאים מהבית- אתם לא יכולים לאפשר לגור הכלבים לעשות בבית כל מה שעולה בדעתו ביתכם אינו הפקר והרס רהיטים הוא דבר לא רצוי ולא נכון. הגדר תמנע מהגור להסתובב בבית ולהזיק לרהיטים שלכם וליתר התכולה.

    לסיכום

    לאחר שהצטיידתם בגדר גורים זוהי רק התחלת הדרך והאהבה כאשר הכנסתם גור חדש לביתכם, צריך לדאוג לכל צרכיו ורווחתו של הכלב כגון: צעצועים שווים, מזון כלבים משובח נטורל אנד דלישס , חטיפים איכותיים ופינוקים. בכל זאת, כלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא