גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

למה כדאי לפנות לעורך דין גבייה?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

חובות כספיים זה משהו שמוכר לאנשים רבים בין אם מהצד של החייבים ובין אם מהצד שחייבים לו. כאשר קיים חוב לאדם מסוים, אותו אדם אשר מעוניין שהחוב יוסדר והכספים המגיעים לו אכן ישולמו לו, לעיתים קרובות צריך לפנות לצד משפטי כדי לקבל את המגיע לו.

עורך דין לנושאי גבייה, למה כדאי לפנות אליו

תהליך של גביית חובות יכול להיות לא נעים, ארוך, מסורבל ולעיתים מאוד בעייתי. ליווי של עורך דין המתמחה בנושא של גביית חובות יכול לסייע מאוד ולהקל בכל הקשור לתהליך הגבייה ולהגדיל את הסיכוי שהחוב ישולם. בנוסף, פניה לאיש מקצוע יכולה לקצר את התהליכים שכן יש מצבים רבים בהם החוב משולם בתחילת התהליך מה שמונע הגעה לבתי משפט, סרבול התהליך וגם חוסך בעלויות.

למי כדאי לפנות לעורך דין גבייה?

כל אדם אשר קיים חוב כלפיו יכול להיעזר בעורך דין גבייה, זה יכול להיות גם אנשים פרטיים וגם בעלי עסקים. זה יכול להיות חובות של אזרחי ישראלים או חברות ישראליות אך גם של אזרחים ועסקים שאינם ישראלים יכולים להיות מטופלים על ידי עורך דין המתמחה בנישה זו. 

במה יכול לעזור עורך דין גבייה שלא ניתן לעשות לבד

ממש כמו שעורך דין קניית דירה מתמחה בהסדרת היחסים בין המוכר לקונה, עורך דין המתעסק בגבייה מכיר את החוקים, ההתנהלות ודברים שונים היכולים לעזור לכל אדם שיש כלפיו חוב לקבל את הכספים המגיעים לו והוא עושה זאת עלי פי חוק. זה יכול להיות על ידי פניה לגורמים החייבים באופן ישיר, דרך פניה לבתי המשפט ועד כל מה שקשור להוצאה לפועל. עורך דין המתמחה בנושא מבצע תהליכים של חקירת נכסים, איתור כספים ורכוש וכל מה שיכול ללקוח שלו לקבל את הכספים שלו חזרה מאותו חייב.

 

אולי יעניין אותך גם!