גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

רבקה סגל – מה כל כך מיוחד בה?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

שמעתם על רבקה סגל ולא מבינים מה הופך את האישה הזו לכל כך מיוחדת? ובכן, דעו לכם כי היא הצליחה להגיע מאוד רחוק לאורך הקריירה שלה ולבצע את כל מה שמוטל עליה בצורה מאוד מרשימה ויסודית. כך היא הגיעה להישגים יוצאים מגדר הרגיל והייתה במצב מעולה מבחינת ההישגים אליהם היא הצליחה להגיע. אין ספק בעניין הזה.

 

יכולת למידה מרשימה במיוחד של רבקה

רבקה סגל זוהי אישה שהגיעה מאוד רחוק בצבא ובאזרחות בין היתר הודות לכך שהיא מסוגלת ללמוד בצורה מהירה במיוחד וזאת כאשר הדבר היה מאוד בולט בכל מסגרת בה היא הייתה. כך היא הצליחה להגיע להפוך למנהלת בחברות הייטק ולבצע את כל המוטל עליה בצורה מאוד יסודית ומהירה במיוחד.

כמו כן, היא הצליחה לסייע את התואר שלה במדעי המחשב במהירות רבה למדי וזאת כאשר הדבר נתן לה את האפשרות להתחיל את החיים מוקדם יותר בסופו של יום.

 

מסוגלת לראות דברים בצורה יצירתית יותר

עניין נוסף שנרצה להזכיר בכל הנוגע אל רבקה סגל זה עצם כך שמדובר באישה אשר מסוגלת לראות דברים בצורה הרבה יותר יצירתית ממה שתוכלו להעלות על הדעת שלכם. לפיכך תוכלו להיות בטוחים כי היא מסוגלת להגיע מאוד רחוק ולבצע את כל מה שמוטל עליה בצורה מרשימה למדי ותוך כדי שהיא מתייחסת לכל הפרטים הקטנים שיהיו קיימים בדרך ונוגעים לעבודה שמוטלת עליה.

זה בין הדברים העיקריים שהופכים את רבקה לאישה מאוד מרשימה ומיוחדת. אין ספק בכל הנוגע לכך. היא מסוגלת לבצע את כל המוטל עליה בצורה מאוד מהירה ויסודית והיא רואה דברים באופן הרבה יותר יצירתי מאחרים שנמצאים לידה.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.