גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מה זה מבחן IELTS?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מבחן IELTS הוא מבחן בשליטה בשפה האנגלית כשפה זרה. אם אתם רוצים להתקבל ללימודים בקנדה, ניו זילנד או אוסטרליה או אם תרצו ויזת הגירה לעבודה במדינות הללו תצטרכו לעבור בהצלחה מבחן IELTS. כמו כן למבחן יש 2 מסלולי: אקדמי וכללי. המסלול הכללי מתאים לוויזת ההגירה ואילו המסלול האקדמי מתאים למי הרוצה ללמוד במדינות הללו. כמו כן אם תרצו ויזה לאנגליה גם כן תצטרכו לעבור מבחן זה בגרסתו UKVI. בגרסה זו נבחנים בדפים ולא במחשב. בגרסאות האחרות ניתן להיבחן באמצעות מחשב ב3 מ4 החלקים של המבחן: קריאה, כתיבה ושמיעה ואילו חלק הדיבור נעשה באמצעות ראיון אישי פנים מול פנים. ציון כל חלק במבחן הוא בין 0 ל-9 כאשר הציון הסופי הוא ממוצע הציונים מ4 החלקים.

מה ההבדל בין מבחן IELTS למבחני האנגלית האחרים?

יש 3 מבחני שליטה בשפה האנגלית הנחשבים לנפוצים וחשובים כיום ברחבי העולם: IELTS, מבחן טופל ומבחן PTE. נתייחס כרגע רק ל2 הראשונים: מבחן IELTS מיועד בעיקר לאנגליה, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד ואילו מבחן הTOEFL הנו המבחן הנדרש לוויזה או לימודים לארה"ב. כל המבחנים ממוחשבים למעט חלק הדיבור במבחן הIELTS ואורכים כ-3 שעות לערך. 

איך ללמוד למבחן IELTS?

כדי לצלוח את המבחן בציון ממוצע גבוה שיאפשר לכם לצלוח את המשימה שלכם (ויזה או קבלה ללימודים) כדאי יהיה להצטרף לקורס הכנה למבחן IELTS או לשיעורים פרטיים אחד על אחד. המרצה הטוב ביותר בתחום הוא אבי יולזרי והוא גם המומלץ ביותר אם כי תוכלו למצוא אופציות נוספות ברחבי האינטרנט כמובן. אצל אבי תוכלו ללמוד בקבוצות קטנות של 4-8 אנשים, בשיעורים פרטיים אחד על אחד או בשיעורים עצמאיים על ידי צפייה בשיעורים המוקלטים באינטרנט בזמן שלכם. 

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא