גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

5 טיפים לייצור הכנסה נוספת מהבית

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בניית הכנסה נוספת מהבית או עיקרית ובכלל יצירת הכנסה מהאינטרנט היא מנת חלקם של עשרות אלפי אנשים בישראל ואף יותר מכך. חלק מאותם אנשים הצליחו להגיע לממדים של עסק גדול מהבית ואחרים מסתפקים בהכנסה נוספת של כמה אלפי שקלים בחודש או אפילו 1000-2000 שקלים נוספים בחודש בתמורה לשעה-שעתיים השקעה בשבוע. נכון שזה נשמע מעט מוזר ולא הגיוני אולם באמצעות בניית נכסים דיגיטליים ו/או עבודה כפרילנסר זה בהחלט אפשרי לייצר הכנסה פסיבית מהבית. הינה כמה טיפים חשובים, בלא קשר לעבודה שתבצעו.

1 – השקיעו בתוכן:

אחד הטיפים הטובים ביותר שנוכל לתת לכם הוא להשקיע בתוכן. בין אם זה באתר שלכם, במוצר הדיגיטלי שלכם וכו'. דאגו לתוכן איכותי, ייחודי וכזה שבאמת נותן מענה לצורך לגולשים.

2 – הכינו מוצרים משלכם:

אם יש לכם בלוג או אתר אינטרנט, אפילו פרופיל פופולרי ברשתות החברתיות יכול להספיק – נסו להכין ולמכור מוצר דיגיטלי משלכם. כל אחד מתמחה במשהו או יודע משהו שהוא מספיק טוב בו – בדרך כלל יהיו אחרים שיהיו מוכנים לשלם כסף ללמוד את זה בצורה טובה ומקצועית. 

3 – שווקו מוצרים של אחרים:

ניתן גם לקדם מוצרים של אחרים. זה נקרא תוכנית שותפים. אם לדוגמה יש לכם בלוג או מגזין דיגיטלי בנושא דיאטה ואורח חיים בריא, תוכלו לקדם ערכות דיאטה, תוספי תזונה, תוכניות כושר ומוצרים נוספים דרך אתרי תוכניות שותפים למיניהם.

4 – עבדו על מנת להגדיל את כמות התנועה באתר:

ככל שיש יותר תנועה באתר שלכם כך תוכלו להפיק ממנו הכנסה גדולה יותר, לא חשוב באיזו דרך תבחרו לעשות זאת.

5 – מקסמו את הרווחיות שלכם:

לדוגמה: אם יש לכם אתר בנושא הדברות שאתם מרוויחים ממנו ממכירת שטחי פרסום או מלחיצות על פרסמות PPC באתר – תוכלו למכור את הלידים שנכנסים מהאתר לחברות הדברה לפי אזורים ולהרוויח עוד כסף דרכו.

רוצים לשמוע עוד? היכנסו לאתר נכס דיגיטלי

 

אולי יעניין אותך גם!