גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

עריכת לשונית לספרים – טיפים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כתיבת ספר היא לא דבר פשוט כלל. אנשים רבים שהשקיעו וכתבו ספר בעמל רב, לא זכו לראות את התוצאות בשטח. כל מי שחולם לכתוב ספר, להוציא אותו לאור ולהצליח בקריירת כתיבה צרי ללמוד היטב קודם לאן הוא נכנס.

גם אם יש לכם כבר עלילה מותחת ומרתקת מוכנה, שכל החברים שלכם אומרים לכם שאין ספק שזה הדבר הבא, עדיין תצטרכו לעבור עוד כמה שלבים לפני שיווק הספר.

הוצאה לאור

לאחר שתסיימו לכתוב ולהקליד את הספר תיגשו לשירות הוצאת ספרים על מנת לעשות את זה בצורה מקצועית. השלב הראשוני מיד עם קבלת הטקסטים הוא עריכה לשונית. שלב זה של עריכה לשונית לספרים הוא השלב החשוב ביותר בתהליך, יש לבצע אותו בדקדוק ובמקצועיות.

טיפים

הנה מספר טיפים שיעזרו לכם בכל תהליך עריכת לשונית לספרים:

טיפ מספר 1 –

כאמור, תהליך העריכה כולל הגהה ועריכה ספרותית של כל הספר. כיום בכדי למצוא טעויות כתיב, אין צורך בקריאת כל הספר. הטכנולוגיה זימנה לנו תוכנות מחשב פשוטות שיעזרו לנו לאתר את כל הטעויות ולתקנם, אך כדאי מאוד גם לקרוא את הספר בכדי למנוע טעויות לשון או אי דיוקים ספרותיים.

טיפ מספר 2 –

אתם בוודאי רוצים להרוויח את המקסימום הניתן מהספר. אז כדאי מאוד להשקיע בשלב העריכה, מכיוון שטעויות לשוניות או טעויות כתיב, עלולים לגרום לכם להפסדים. הדפסה חוזרת של כל הספרים תעלה לכם הון. אל תוותרו על עריכת לשונית לספרים.

טיפ מספר 3 –

חשוב לפנות לעורך ספרים מקצועי בכדי להעניק לקוראים שלכם את חווית הקריאה הנעימה והכיפית. כתיבה מקצועית היא בניית משפטים ברורים והגיוניים ללא כפילויות או משפטים מאולצים שמקשים על הקריאה.

אולי יעניין אותך גם!