גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מה זה רשם הקבלנים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

חברות וקבלני בנייה חייבים לקבל רישיון לפעול ולעסוק בתחום. הרישיון ניתן מגוף הקרוי רשם הקבלנים המסופח למשרד הבינוי והשיכון. הוא ניתן על פי פרמטרים שונים ובהם היקף הבנייה לכל פרויקט. ההיקף הנמוך ביותר הינו 45,000 שח לפרויקט. יחד עם זאת, כל חברה יכולה להגדיל בהתמדה את הסיווג עד לפרויקטים בהיקפים כספיים גדולים מאוד. בכל פעם ניתן להעלות את הסיווג לרמה גבוהה יותר. העלאת הסיווג כרוכה בהגשת מסמכים, אישורים, תצהירים ועוד. לאחר בדיקתם וקבלת האישור יכולה החברה המציגה לקבל את הסיווג הגבוה יותר.

ובכן מה זה רשם הקבלנים ? מה היתרונות ? ומהו תהליך הגשה מסודר? המשיכו לקרוא כדי לדעת >

יתרונות

קבלת סיווג מתאים מספקת יתרונות רבים שכדאי לשאוף להגיע אליהם. בין היתר, אפשרות להתמודד במכרזים לעבודות בהיקפים גדולים, קבלת היתר להעסקת עובדים מהשטחים ועוד. כל אלו ופרמטרים נוספים מחזקים את המוניטין של החברה בשוק, תורמת ליציבות שלה, למודעות אליה וכדומה. התדמית שלה עולה ביחס לחברות אשר אינן נמנות בדרגות סיווג גבוהות. צריך להוסיף עוד שככל שדרגת הסיווג עולה, מצטמצמת התחרות וגדלים הסיכויים לזכייה במכרזים בהיקפים ובכמויות רבות יותר.

תהליך הגשה מסודר

תהליך ההגשה הינו מסודר ומחייב הצגת כל המסמכים הרלוונטיים. חוסר במסמך חשוב מעכב את כל התהליך לכן חשוב לדעת מראש מהם התנאים לקבלן רשום. במקרים מסוימים, יש גם צורך להגיע אישית מול הוועדה לצורך הצגת טענות והסברים. כאשר הבקשה נדחית ניתן להגיש ערעור באמצעות הנציג. בגלל החשיבות של כל הנושא כדאי להיעזר במשרד עורכי דין המתמצא בכל הפרוצדורה הנ"ל. הוא ידאג להציג היטב את הבקשה וילווה עד לאישורה. נציגיו יכולים, בנוסף, להמשיך ללוות את החברה מול הוועדה, כי מעת לעת נדרשת הגשת דו"חות מעקב תקופתיים שוטפים כדי שההיתר יישמר. מומלץ לקבל שירות מקצועי בתחום על מנת לשמר יכולת קבלת פרויקטים נחשבים.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.