גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

כך תהיה יועץ משכנתאות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

המשכנתא הינה ההלוואה הגדולה ביותר שהאדם הממוצע לוקח בחייו בדרך כלל. מדובר בהלוואה הניתנת על ידי הבנקים בדרך כלל (לעתים על ידי גופים חוץ בנקאיים שונים המורשים להעניק הלוואות מטעם משרד האוצר) ומדובר לרוב בסכום גדול של מאות אלפי שקלים ויותר בפריסת החזר ארוכת טווח של 20-25 שנה בממוצע. הלוואה זו הנקראת משכנתא ניתנת לצורך רכישת דירה למגורים או להשקעה וכל מדד קטן המשתנה בין מסלול משכנתא אחד לאחר עשוי להשפיע בסכומים של עשרות אלפי שקלים ויותר על נוטל המשכנתא. לכן בדרך כלל זוגות צעירים ומשפחות הבאים לקחת משכנתא, נוהגים קודם להיוועץ עם יועץ משכנתאות מקצועי, מנוסה ופרטי כמובן שישרת את האינטרסים שלהם.

לימוד קורס ייעוץ משכנתאות:

כדי לקבל הכשרה מקצועית בתחום ייעוץ המשכנתאות יש הצורך להירשם ללימודי יעוץ משכנתאות מגוף המוסמך ללמד קורסים אלה ולהעניק הכשרה מקצועית בתחום. בכל מה שקשור להיבט הכלכלי של אדם מסוים, בוודאי משפחה שלמה, מדובר במקצוע עדין במיוחד שכן עצה לא טובה עשויה להזיק לעתיד המשפחה. לעומת זאת, עצות טובות ובחינת מסלול המשכנתא הטוב ביותר לחברה תסייע לאותם אנשים המבקשים משכנתא לחסוך כסף רב, הרבה יותר מזה שהם ישקיעו עבור היועץ. בקורס ייעוץ משכנתאות ילמד היועץ את המונחים השונים בתחום, מסלולי משכנתא, בניית תמהיל משכנתא, כיצד הבנק עובד וחושב, איך לחבר בין המצב הכלכלי הנוכחי של משפחה מסוימת לבין המשכנתא המתאימה לה ביותר ועוד.

מדוע כדאי לעבוד בתחום כיועץ משכנתאות?

שמעתם כבר מהו שכר יועץ משכנתאות? מלבד תחושת השליחות שבה אתם יכולים לעזור לזוגות צעירים ומשפחות צעירות לחסוך כסף רב אותו יוכלו להשקיע בחיים נעימים וטובים יותר במקום בריביות אל הבנק, הרי שמדובר גם בעבודה יציבה שתהיה לה ביקוש לאורך השנים הבאות ואפילו העשורים הבאים. כמו כן ניתן להרוויח שכר נאה ואף להתקדם גם להכשרות מקצועיות בתחומים סמוכים ולספק כמה שירותים במקום אחד.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.