גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

שיפור דירוג אשראי

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

לדירוג אשראי יש משמעות כאשר מבקשים לקבל הלוואה שכן הוא משפיע גם על הסיכוי שיתנו את ההלוואה או ידחו אותה אך גם על התנאים של ההלוואה בין היתר על גובה הריבית.

מה משפיע על דירוג אשראי של אדם

דירוג אשראי של אדם מושפע משלל פרמטרים כמו למשל הלוואות שניתנו, מה הגובה שלהן ותנאי ההחזר, האם התשלומים שולמו בזמן ובמלואם או שהיו בעיות בהחזרים. גם הנושא של צ'קים והוראות קבע משפיע על הדירוג ויש משמעות לכך שהיו צ'קים חוזרים או הוראות קבע שחזרו ולא כובדו. כמובן שגם נושא של הוצאה לפועל משמעותי לדירוג וגם הנושא של התנהלות פיננסית כללית.

כיצד אפשר לבצע שיפור בדירוג אשראי של אדם

הדבר הראשון והכי חשוב זה להבין שלכל פעולה פיננסית יש השפעה וככל שההתנהלות תהיה יותר חכמה ומחושבת כך גדל הסיכוי לדירוג אשראי גבוה יותר. בין היתר חשוב להתנהל נכון מבחינה של עמידה בתשלומים חודשיים שונים בין אם מדובר על שכר דירה, החזר הלוואה וכדומה, גם שימוש נכון בכרטיסי אשראי יכול לעלות את דירוג האשראי. חשוב לדעת שיש מידע הנמצא במאגר הנתונים של בנק ישראל אותו ניתן לבקש למחוק, יש נתונים שאפשרי למחוק אותם ויש נתונים שלא ניתן.

האם כדאי לבצע שיפור דירוג אשראי לבד או בעזרת חברה

יש פעמים בהם האדם יודע ומכיר ויכול להתנהל לבד אך יש פעמים שהוא אינו מספיק בקיא בנושא ולכן פניה לחברת קליר אשר מכירה ויודעת ויש לה ניסיון בכל מה שקשור לשיפור דירוג אשראי יכול להיות המהלך הנכון. הוצאת המידע, ניתוח נכון שלו ובניית תוכנית להתנהלות נכונה יכולים לעזור מאוד לשיפור דירוג אשראי של אדם כזה או אחר.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.