גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

האם כדאי ללמוד qa

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כשאנחנו מחפשים מסלול לימודים אחרי צבא, ישנם שיקולים והיבטים שונים שיכולים להשפיע עלינו, כך או אחרת. אנחנו צריכים לבחון מה יהיה נכון עבורנו, לא רק ללמוד אלא גם מה יכול לשרת אותנו בתור מקצוע לעתיד. הרי הלימודים כשלעצמם, חשובים ומעניינים ככל שיהיו, הם אמצעי להשגת מטרה והיא קריירה בתחום מעניין, איכותי, משתלם. 

דוגמא טובה למקצוע שמשתלם ללמוד אותו, הוא QA. מדובר על תחום לימודים שנלמד במסגרת לימודי הייטק והמטרה שלנו היא לספק לנו כלים לצורך השתלבות בתחום של בקרת איכות מוצרים ותוכנות. חשוב להדגיש, הרעיון של QA קיים בכל ענף בשוק, אך בתחום ההייטק הוא הרבה יותר משמעותי ומתקדם, בין אם זה בגלל שיטות העבודה, שיטות הלימוד והכלים השונים בהם משתמשים לצורך כך. 

לפני שאנחנו נסביר מדוע משתלם לנו לימודי QA, חשוב להבהיר שהלימודים פתוחים לכולם, בין אם זה בנים ובנות, הוא יכול להתאים לכל מי שמשתחרר מהצבא ומחפש תחום לימודים וכן הוא יכול להתאים למי שכבר למד תחומי לימוד שונים ורוצים לייצר לעצמו מגוון רחב יותר של תחומי ידע ועניין. 

מדוע משתלם ללמוד QA?

ראשית, מדובר על תחום רחב, מתפתח, מגוון, תחום שמציע לנו הרבה יותר אפשרויות, ומאפשר לנו להשתלב בענפים רחבים ומגוונים בעולם ההייטק וכן בעולמות תוכן אחרים. 

שנית, מדובר על תחום שמציע לנו הרבה מאוד יכולות וידע, הרבה מאוד כלים שיכולים לשמש אותנו, בין אם אנחנו נעסוק בעולם של בקרת איכות בהייטק ובין אם אנחנו נעסוק בעולמות תוכן אחרים. 

שלישית, מדובר על ענף שהתנאים בו טובים מאוד, משתפרים כל הזמן, תמיד יש אפשרות להתקדם וליהנות משכר גבוה יותר. מה עוד שגם אפשר להשתמש בידע שרכשנו בלימודים גם בחו"ל ולא רק בארץ. 

> קראו בהרחבה מה זה QA

 

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.