גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

ביטוחים – כל מה שצריך לדעת

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

יש לא מעט מידע ושיקולים שצריכים להביא בחשבון לפני שבוחרים לעשות ביטוחים. זה לא משנה אם מדובר על ביטוח לרכב, לבית, לנסיעות או בכלל ביטוח חיים. תמיד רצוי לברר מראש את ההבדלים בין כל ביטוח שמציעים לכם ולבדוק איזו חברה מציע לכם את הביטוח הכי משתלם.

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים בפוליסה שהכי משתלמת לכם, אתם צריכים להתחיל בכך שתעשו השוואה מעמיקה בנושא. זה יוכל לעזור לכם להחליט ולהבין בדיוק במה זה יהיה נכון לבחור. רק כך תוכלו לקבל החלטה מושכלת שתהיו שלמים איתה בסופו של דבר.

תכירו היטב את הזכויות שלכם

לא רק שאתם צריכים לבחון את ההבדלים בין ביטוחים שונים שמציעים לכם, אלא שזה גם יהיה חשוב שתכירו את הזכויות שלכם ומה שאתם יכולים לעשות במצבים שונים. בשל זאת רצוי גם להתייעץ עם סוכן ביטוח או עורך דין בנושא, כך שיוכל לחוות את דעתו ולסייע לכם להבין בדיוק מהן כל הזכויות שלכם בסופו של דבר.

נסו לבחון בקפידה את כל הצעדים שעומדים בפניכם ולעשות כל מה שאתם יכולים על מנת להפוך את הרכישה שלכם לכמה שיותר משתלמת. זה בוודאי יהיה שווה לעשות את זה, ורק נדרש מכם להיעזר בגורם מקצועי שמתמחה בביטוחים ויוכל לשתף אתכם במידע קריטי.

תעשו את הביטוח הכי משתלם

כאשר אתם ניגשים לעשות ביטוחים, אנו בטוחים שהדבר שהכי חשוב לכם זה לדעת שאתם עושים את הביטוח שהכי ישתלם לכם. זה משהו שיוכל לקרות בקלות, ורק נדרש מכם לבחון ביחד עם סוכן הביטוח את סוגי הביטוחים השונים שאתם יכולים לעשות, בהסתמך על הסכום שאתם מוכנים לשלם ועל הדרישות הספציפיות שיש לכם.

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים