גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

תרגום דוחות כספיים לאנגלית – עושים את זה עם חברה מקצועית

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אחד המסמכים החשובים ביותר שעומדים לרשות חברות עסקיות ובעלי עסקים בתחומים שונים, הם כמובן דוחות כספיים. מדובר על דוחות של רווחים והפסדים, הכנסות והוצאות ועוד. אלו דוחות שעליהם להציג ו/או להגיש לבעלי המניות בחברה וכן לגורמים רשמיים שנדרשים לבחון אותם.

חברות בינלאומיות, נדרשות לא פעם להגיש את הדוחות גם למי שאיננו דובר את שפת המקור של החברה, כלומר יש להגיש את הדוחות באנגלית, על מנת שבעלי מניות זרים או גורמים אחרים יוכלו לקרוא ולהבין אותם. זה נכון גם לגבי דוחות שאמורים להתפרסם באופן פתוח בפני הציבור או בתקשורת.

לשם כך יש צורך לשכור את שירותיה של חברה שמתמחה בתרגום דוחות כספיים לאנגלית. מדובר על סוג תרגום מאוד ספציפי וייחודי, מאחר והוא מכיל לא רק את הפונקציה של התרגום עצמו, אלא גם כל מה שקשור למושגים בתחום. כל דבר חייב להיות ברור, ספציפי ומדויק, אחרת ייתכן מאוד שכל המסמך לא יהיה נכון, לא יהיה אמין והשימוש בו יתבצע בצורה לא נכונה.

 

מי יכול לעשות בעורנו שירות זה

ראשית, אנחנו צריכים לבחור צוות מתרגמים מקצועי ומנוסה באופן כללי בשפה האנגלית, צוות שיש לו יכולות ברמה של שפת אם. שנית, אנחנו צריכים לוודא שמדובר בצוות שמתמחה ספציפית בכל מה שקשור לעבודת תרגום פיננסי לאנגלית דוחות כספיים ובכלל תרגום כלכלי, כולל מושגים וכללים אחרים.

חשוב להבהיר, התרגום חייב להתבצע בצורה מדויקת, ספציפית ובשפה מקצועית, על מנת שהוא יתאים לאופי המסמך וכן לסוג האנשים שאמורים לקרוא אותו ולעשות בו שימוש. רק כך אנחנו נוכל להפיק מהתרגום את מה שאנחנו מחפשים והמסמך אכן יהיה בר שימוש מבחינה מקצועית.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.