גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

בניית אתרי וורדפרס

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

פתחת עסק והבנתם שאתם צריכים כעת אתר אינטרנט כדי להתחיל להביא לקוחות ולנצל את הכוח העצום של האינטרנט למיתוג ופרסום. כעת אתם בוודאי מתלבטים מי יבנה לכם את האתר, כמה להשקיע, באיזו פלטפורמה צריך לבנות את האתר ומה צריך לעשות הלאה. ובכן כל שאתם צריכים הוא להיצמד לחברת בניית אתרי תדמית לעסקים שתמליץ לכם על הטוב ביותר (בהנחה שמדובר בחברה אמינה). בניית אתרי וורדפרס תהיה לרוב האופציה הטובה ביותר הן עבור הלקוח וכמובן גם עבור חברת בניית האתרים שככל הנראה כבר מתמחה בפלטפורמה מסוג זה. הנה כמה מהיתרונות של המערכת הפופולרית בעולם לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס.

 

בניית אתרי וורדפרס – יתרונות המערכת:

  • ניתן לבנות על המערכת אינספור סוגים של אתרים שונים. החל מבלוגים, דרך מגזינים ופורטלים של תוכן, אתרי תדמית לעסקים מכל סוג, אתרי חנות מקוונת למכירת מוצרים אונליין, אתרי הרשמה או מכירת כרטיסים, אתרי גלריות ועוד.
  • המערכת הינה מערכת קוד פתוח המאפשרת עריכה ושינוי של כל חלקי האתר עד לפרטים הקטנים ביותר. לכן גם ניתן לבצע התאמות אישיות לצרכי הלקוח.
  • המערכת מאפשרת עבודה עם תבניות מוכנות חלקן בחינם, חלקן בתשלום, לבסס עליהן את בניית האתר. בוני אתרים מקצועיים כיום משתמשים בתוסף האלמנטור הפופולרי לבנות את האתר בהתאמה אישית לצרכי הלקוח וכך הופכים את אתר הלקוח לייחודי ומיוחד.
  • תוספים – למערכת וורדפרס יש עשרות אלפי תוספים שניתן לבחור מהם ולהתקין על האתר לשיפור ביצועי האתר, חוויית השימוש בו ועבור צרכים שונים בבניית האתר, תוספי נגישות ועוד.

 

איזה סוג אתר אתם צריכים?

אפיינו ביחד עם חברת בניית האתרים את אתר הוורדפרס שלכם, כיצד אתם רוצים שהוא יראה ומה חשוב שיהיה בו. בניית אתרי וורדפרס מעולם לא הייתה פשוטה יותר מצד אחד אך מתוחכמת ומתקדמת מצד שני.

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים