גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך תדעו שבחרתם את המורה הנכון למתמטיקה?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

במידה רבה אפשר לומר כי מתמטיקה זה הבסיס לכל תחומי המדעים, בלימודי מחשבים ועוד. כמעט בכל תחום יש צורך לדעת מתמטיקה, להבין נוסחאות. אם אתם מרגישים שהבסיס שלכם מצריך חיזוק או ששיעורים פרטיים יאפשרו לכם לקבל ציונים יותר טובים, כך תדעו שבחרתם נכון מורה פרטי למתמטיקה שיצעיד אתכם להצלחה. הניסוח בלשון זכר, אך מתייחס, כמובן, לשני המינים.

ציונים טובים יותר וביטחון בעצמכם

תדעו שבחרתם את המורה הנכון למתמטיקה, קודם כל בזכות העובדה שתתחילו להרגיש יותר ביטחון עצמי. לא תרגישו מלאי חשש לפני כל בחינה או בוחן. ובתוך פרק זמן סביר כבר תראו שאתם מצליחים להוציא ציונים טובים יותר. מה שהמורה בכיתה יסביר, כבר ייראה פחות כמו "סינית". הפערים שלכם יצטמצמו והביטחון יישאר.

להפוך את המשעמם למעניין

לא כולם אוהבים מתמטיקה, לא כולם מרגישים שנוסחאות שצריך לפתח זה מעניין, אבל קבלו עובדה שיכולה להפתיע אתכם. אם מתמטיקה משעממת אתכם, מורה פרטי נכון יוכל להפוך את המשעמם למעניין. ולכל הפחות, תרגישו שכל שיעור עובר לכם יותר מהר מפני שהחומר היבש הופך לפחות שגרתי. קל לגשת לכל דבר מתוך זווית מרעננת.

מפתח כישורי חשיבה טובים

מורה למתמטיקה אונליין יעזור לכם להוציא ציונים טובים יותר, אבל זה לא רק זה. תדעו שזהו המורה הנכון כאשר תגלו שהוא עוזר לכם לפתח כישורי חשיבה טובים יותר. כישורי החשיבה הללו יעזרו לכם בכל פעם שתתקלו בחומר חדש. כישורי החשיבה הללו יעזרו לכם לראות נקודות מבט שקודם לכן נטיתם לפספס או לא להבחין בהן. כישורי חשיבה יעזרו לכם גם כשתרצו לגשת לבחינה הפסיכומטרית וכן בתחומים לימודיים שונים, שבהם חשיבה חדה עוזרת מאוד.

אולי יעניין אותך גם!