גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

הדברת נמלים בנתניה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

נתניה היא אחת הערים הגדולות והיפות בישראל אולם נמלים ניתן למצוא בכל מקום, בבית שלנו, בשדה, על המדרכה ברחוב ואפילו בתוך הדשא בפארק ואינכם רואים אותם כמעט. אם אתם גרים באזור נתניה וסובלים מבעיית נמלים ייתכן ותצטרכו להזמין שירותי הדברה נגד נמלים בנתניה הכוללת הדברה מקצועית ונכונה. שימוש בתרסיס מהסופר לא יעזור לכם בדרך כלל וחיסול של כמה נמלים לא ימגר את בעיית הנמלים. 

בשלב הראשון – להכיר באורח חייהם:

הנמלים הם חרקים קטנים החיים בקנים של מאות אלפי פריטים ויותר. הם אוגרים מזון שאוספים מבחוץ ומביאים אותו אל תוך הקן, בונים ומרחיבים את הקן, בזמן שכמה זכרים מפרים את המלכה וזו דואגת להרבות את הקן. הנמלים עובדות עבור המלכה ולכן כדי לחסל את הקן צריך לחסל את המלכה ו/או להשמיד את הקן. אלה שישרדו יחפשו אחר מקום אחר להקים בו קן חדש וזה כבר יהיה רחוק יותר מהאזור שלכם.

בשלב השני – בחירת שיטת ההדברה:

  • ריסוס הקן באמצעות חומרי הדברה רעילים וחיסול הקן באופן ישיר.
  • שימוש בחומרי הדברה ירוקים להחדרה ישירה אל הקן לצורך חיסול המלכה והקן אך תוך שימוש בחומרים מעט יותר ידידותיים לסביבה.
  • שימוש בפיתיונות רעילים אותם מניחים על הקרקע באזור בו הנמלים עוברות כדי שייקחו אתן את הפיתיונות אל תוך הקן ואלה יחסלו את הקן מבפנים.

בשלב האחרון – בקרה ובדיקות שההדברה הייתה יעילה:

בשלב הסופי יגיע מדביר בנתניה פעם נוספת אליכם ויוודא שההדברה אכן הייתה אפקטיבית, הקן חוסל והנמלים לא יפקדו יותר את סביבתכם. חשוב לוודא כמובן שאין קנים נוספים באזור. למשל בגינה יכול להיות יותר מקן אחד ולכן חשוב לבדוק את הנושא מראש כבר בעת ההדברה הראשונה. אם אתם זקוקים לשירותי הדברת נמלים בנתניה אנא צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות!

אולי יעניין אותך גם!