גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איילת סיניבר: מאיזה גיל כדאי להשקיע כספים?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אחת השאלות ששואלים את עצמם אנשים צעירים היא, מאיזה שלב וגיל, נכון מבחינתם להתחיל להשקיע כסף בשוק ההון. אך למעשה כולנו מושקעים בדרך זו או אחרת אם זה באמצעות קופות הגמל, קרנות ההשתלמות או קרן הפנסיה. אפילו הביטוח חיים שלנו מושקע באפיקים שונים בשוק הון. 

השקעה מושכלת ומותאמת צרכים היא הכרחית על מנת להבטיח את העתיד שלנו. ואף רצוי לרכוש ידע בגיל צעיר ולהיות מודעים לסיכויים מול הסיכונים הקיימים באפיקי ההשקעה השונים.

איילת סיניבר מאפסילון, מציינת כי, כל היקף או סוג השקעה שנבחר צריכים להיות בהתאם להיקף הנכסים שלנו ובחשיפה המנייתית המותאמת לצרכינו המשתנים עם השנים.

יש לבחור השקעה שנוכל לבחון אותה בשקיפות , שיהיה לנו איש קשר זמין והכי חשוב שנוכל לפדות אותה בכל עת שנצטרך.

אז מתי נכון להתחיל להשקיע? 

למעשה כל בגיר יכול להתחיל להשקיע, כמובן בהתאם ליכולת הכלכלית האישיות ובמדיניות השקעות מתאימה.

באיזה עיתוי להתחיל להשקיע?

את זה  אף אחד לא יודע, גם מנהלי ההשקעות הגדולים והמוכרים בעולם.

שוק ההון מוכיח כי לא ניתן לתזמן מועד כניסה או יציאה מהשוק ולכן צריך להשקיע לאורך זמן.

באיזה מוצרים להשקיע?

תלוי בהיקף ההשקעה. ניתן להתחיל בסכומים קטנים דרך קרנות נאמנות תוך התייעצות עם יועץ פיננסי בבנק. וכאשר מדובר בסכומים גדולים יותר ניתן לפתוח תיק השקעות.

איילת לב סיניבר מאפסילון בית השקעות, מציינת כי באפסילון ניתן להשקיע מעל 400,000 ₪ 

לכל לקוח מוצמד מנהל השקעות אישי בעל ניסיון רב שנים בשוק ההון. מנהל ההשקעות זמין עבור הלקוח גם בטלפון הנייד ודואג להשאיר את הלקוח בתמונה באמצעות עדכונים שוטפים.

ניהול ההשקעות מתבצע על ידי מנהל ההשקעות האישי אך מבוסס על המלצות מחלקת המחקר של החברה שבודקת באופן שוטף עשרות מניות ואגרות חוב להשקעה.

תיק השקעות בסיכון בינוני ישלב מניות בארץ ובחול ואגרות חוב של חברות וממשלתיות. המטרה לבנות תיק מאוזן בעל פיזור רחב שיותאם לצרכי הלקוח וייצר עבורו תשואות ראויות לאורך זמן.

לסיכום, אם לקוח מחפש אפיק השקעה זמין, שקוף ונזיל הוא מוזמן לפנות לאחד מבתי השקעות.

לתאום פגישה עם איילת סיניבר ניתן להשאיר הודעה בטלפון מקוצר 6858* או באמצעות הדוא"ל ayeletl@epsilon.co.il

אין האמור מהווה תחליף לייעוץ/ניהול השקעות על פי כל דין.

 

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא