גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

טופס תאונת עבודה לעצמאי – איזה טופס צריך?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

רוב העצמאים במדינת ישראל אינם מודעים לזכויות המגיעות להם. אחת מאותן זכויות היא טיפול רפואי על חשבון המוסד לביטוח לאומי במקרה של חס וחלילה תאונת עבודה. במאמר זה נפרט בפניכם העצמאים אודות טופס תאונת עבודה לעצמאי אותו עליכם למלא בכדי לזכות במגיע לכם. התחילו לקרוא!

 

טיפול רפואי במקרה של תאונה – גם לעצמאי מגיע

עצמאי אשר נפגע בדרך לעבודה, מהעבודה או בעבודה זכאי לטיפול רפואי באם הוא רשום במוסד לביטוח לאומי כעצמאי. בכדי לקבל את שמגיע לכם עליכם לגשת אל קופת החולים שלכם ורק במקרה דחוף יש לפנות לחדר מיון או לכל שירות רפואי אחר שקרוב למקום. קופת החולים בה הנכם מבוטחים היא זאת שתחזיר לכם את הוצאות הטיפול הראשוני. המשך הטיפול יינתן על ידי אותה קופת החולים בה אתם חברים.

 

חשוב לדעת – החזרי תאונת עבודה לעצמאי

  • חשוב לדעת שאין החזר הוצאות עבור טיפול נוסף שניתן על ידי שירות רפואי שאינו מוסמך.
  • לא יוחזר לעצמאי טיפול רפואי שנעשה על ידי גורם פרטי.
  • בכדי לקבל החזר טיפול ראשוני והמשך טיפול רפואי בגין תאונת עבודה לעצמאי יש צורך במילוי טופס 283 כהלכה.
  • טופס 283 מיועד אך ורק לתאונות עבודה של עצמאיים ולא לתאונות שאינן קשורות לעבודה או מחלות כלשהן.
  • רק המוסד לביטוח לאומי יכול להחליט האם מדובר על תאונת עבודה ואותו הטופס אותו תמלאו אינו אסמכתא או אישור כלשהו להכרה בפגיעה בעבודה.

 

טופס 283 – מה צריך לעשות?

יש למלא את טופס תאונת עבודה לעצמאי ולמסור אותו לקופת החולים בה אתם חברים. טופס 283 מיועד לטיפול רפואי ראשוני במקרה של תאונת עבודה לעצמאי. בטופס זה יש למלא את פרטי התובע פרטי התאונה ולחתום על הצהרה שאתם רשומים במוסד לביטוח לאומי כעובדים עצמאיים.

 

לחצו כאן כדי לבדוק מימוש זכויות רפואיות.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.