גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך מוצאים יועץ עסקי מומלץ?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר לבנות את העסק שלכם באופן מושלם שיזרים לכם רווחים נאים, הוא התנהלות נכונה וחכמה בפן העסקי. לא די בעבודה קשה ובכישרון שלכם על מנת שהעסק שלכם אותו הקמתם ביזע ובהשקעה רבה יהווה מקור פרנסה מוצלח.

איך היועץ מסייע לכם

על מנת להבהיר את משמעות ייעוץ עסקי, נביט לדוגמא על התנהלות של מהנדס מקצועי שאמנם הוא למד והשקיע, הוא יודע את הצורה הנכונה לבנייה חכמה של מבנים שונים, אבל עם כל הכבוד למקצוע, ניהול ותמחור לא נכון של המהנדס, יגרמו לו הפסדים רבים. מכיוון שאין שום מכנה משותף בין הנדסה לניהול כלכלי, רמת ההשקעה שלו בעבודה לא תזרים לו יותר כסף… על מנת לבנות עסק מצליח ומכניס חשוב לשכור את שירותיו של יועץ עסקי מומלץ, שיינהל בצורה נכונה את תזרים המזומנים ויודע איך לשלוט ולנהל את הוצאות העסק. כמו כן גיוס לקוחות נוספים ושימור הקיימים ועוד.

תפקידו של יועץ עסקי הוא לגשר בין העסק של איש המקצוע הלא מיומן לבין הניהול העסקי הנכון. הן בתהליך בניית עסק והן לשיפור התפקוד השוטף בעסק הקיים. יועץ עסקי בעצם יכול לקבוע את גורל העסק שלכם אז איך מוצאים יועץ עסקי מומלץ? 

יועץ על פי הצרכים שלכם

יעוץ עסקי הינו שירות די יקר, במיוחד במקרים בהם העסק מתמודד עם קשיים עסקיים שונים. על מנת לא לבזבז כסף וזמן, כדאי לבדוק את הנקודות, אותם אתם מתקשים לנהל בכוחות עצמכם. רק לאחר הכנת הרשימה של השאלות שלכם, תתחילו לחפש אחר היועץ העסקי המומלץ והמתאים לכם.

חשוב לשכור את שירותו של יועץ המחזיק גם בהשכלה אקדמאית כמו כלכלה, מנהל עסקים וכו'.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא