גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מדביר בפתח תקווה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כדי שתוכלו לישון בשקט, אנחנו מציעים לכם להזמין שירות הדברה מקצועי שיעשה לכם סדר בבית ויסיר מעליכם את הברחשים והמזיקים הגרועים שיכולים לעשות נזקים עתידיים הן לסביבה שלכם והן לכם. אז איך תפטרו מהם? בואו נבדוק.

 

מדביר בפתח תקווה

ראשית כל, כאשר באים לבחון על שירותי הדברה מקצועיים, חשוב מאוד להבין איזה שירות אתם צריכים כדי שתוכלו לסמוך על השירות שתקבלו ובכך, להיות רגועים שהבית שלכם יהיה מקום סטרילי ומזיקים.

 

בית ללא מזיקים

בית מסודר ומטופח הוא תמיד ללא מזיקים, נכון? אז זהו, שלא בהכרח; מזיקים יכולים להימשך לבתים מסיבות שונות, שרבים מהם אינם קשורים לניקיון דווקא. ישנן סיבות רבות לכך, שכל בעל בית צריך לקחת בחשבון הדברה קבועה אצלו.

טיפול מדביר בפתח תקווה באופן קבוע, תמיד יהיה טוב יותר שכן כך תוכלו להיות בטוחים שהבית שלכם נקי מחרקים וממזיקים ואין כמו חג הפסח הקרב ובא, כדי להדביר את הבית ביסודיות.

 

"עשה זאת בעצמך"? לא ממש

אם אתם רוצים להדביר את הבית שלכם בעצמכם, אנחנו האחרונים שנעצור אתכם אך שתדעו לכם שאין ניקיון או הדברה מקצועית וטובה יותר, מאשר לבצע אותה עם חברת ניקיון איכותית ומיומנת.

 

נזק לרכוש על ידי ברחשים

מזיקים רבים הפולשים לבית, מוצאים את דרכם לביתכם מלכתחילה מכיוון שמצאו מקור מזון מסוים. חרקי עץ, כמו טרמיטים ונמלים נגרים, מסוגלים לקרוע את רהיטי ביתכם. הם מסתתרים בין הקירות, ולכן הם גורמים נזק רב לפני שמישהו בכלל שם לב שהם שם.

מזיקים אחרים, כמו חיפושיות וזוחלים ידידותיים יותר, עושים זאת בצורה קצת פחות מרעישה ומגעילה אבל גם אותם, תצטרכו להדביר במהירות ובצורה נכונה ומקצועית.

 

למידע נוסף הכנסו לאתר שלנו: https://www.zisman-hadbarot.co.il/.

אולי יעניין אותך גם!