גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

חברת פריוריטי – החברה שכולם מדברים עליה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

רבים שומעים את המונח פריוריטי, מערכת פריוריטי, חברת פריוריטי ולא תמיד מבינים על מה כולם מדברים. חברת פריוריטי – החברה שכולם מדברים עליה זו חברה המספקת שירותים שונים סביב מערכת פריוריטי, מערכת חשובה, חיונית ואפילו קריטית לכל עסק בעיקר כזה אשר עובד עם מערכות ותוכנות שונות ושיש לו מספר עובדים. זוהי מערכת אשר ברגע שהיא מותקנת בעסק, העסק לא מצליח להבין כיצד הצליח להסתדר בלעדיה קודם לכן ושואל את עצמו למה לא התקין אותה מוקדם יותר.

למה כולם מדברים על חברת פריוריטי?

חברת פריוריטי – החברה שכולם מדברים עליה היא חברה אשר למעשה יצרה שינוי גדול עבור חברות ועסקים בדרך בה הם מקבלים החלטות. תוכנת priority היא מערכת חכמה אשר אוספת מידע בצורה מרוכזת במקום אחד, מביאה את כל המידע מהמערכות השונות הקיימות בארגון, ממערכת הנהלת החשבונות וכל מה שקשור לגביה, חיובים, הוצאות, הכנסות, את המידע ממערכת השיווק ויודעת להראות את הסטטוס של כל לקוח פוטנציאלי ואת הפוטנציאל של סגירת עסקאות שונות, אוספת את המידע ממערכת כוח האדם ועוד מכלול מערכות ותוכנות, ויודעת להציג את הכול בצורה ברורה ומסודרת, מה שמאפשר למנהלים ומקבלי החלטות בארגון לבסס את ההחלטות שלהם על נתוני אמת ולא על השערות או מידע חלקי.

מה מיוחד בחברת פריוריטי ובשירותים שלה?

חברת פריוריטי – החברה שכולם מדברים עליה, מציעה מגוון פתרונות לעסקים, כל עסק יכול ליהנות מפתרון מותאם לצרכים שלו, לאופי הארגון, לייחודיות של הפעילות שלו, כל זאת תוך כדי מתן שירות ותמיכה לאורך כל תהליך הטמעת המערכת בארגון וגם לאחר מכן. היא יודעת לתת מענה לצרכים מיוחדים, לפתח מודולים ייעודיים ולמצוא פתרונות לכל עסק ועסק ופשוט לתמוך בכל עסק בצורה הטובה ביותר ולעזור לו לגדול ולהתפתח.

> קראו גם על מערכת משכנת

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא