גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

למה כדאי להשקיע בנדל"ן?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

היום ניתן למצוא לא מעט סיבות, מדוע כדאי להתחיל להשקיע בתחום הנדל"ן. אחת הסיבות המרכזיות ביותר, היא העובדה כי מדובר על אחת ההשקעות המומלצות ביותר, עבור כל מי שאינו מוכן לסכן את החסכונות שלו. אומנם נכון כי ניתן למצוא היום בשוק לא מעט סוגים שונים של השקעות, המבטיחות תשואה גבוהה יותר, אך השקעות אלו טומנות בתוכן לא מעט סיכונים. למשל, מי שיבחר להשקיע במניות או בביטקויין, יכול ליהנות מתשואה גבוהה, אך גם פרופיל סיכון בהתאם. לכן מי שמעדיף לישון טוב בלילה וליהנות מתשואה נאה וסיכון נמוך, יבחר לרוב להיכנס לתחום הנדל"ן. שוני גבריאלי נחשב לאחד המומחים הגדולים ביותר בתחום, לכן מומלץ להתייעץ עמו בכל הנוגע להשקעות בנדל"ן.

 

שוני גבריאלי – כל הסיבות להשקיע בנדל"ן

קודם כל, חשוב להבין כי השקעה בתחום הנדל"ן נחשבת לאחת ההשקעות המומלצות ביותר, עבור כל מי שמחפש לעצמו השקעות פאסיביות. מדובר על השקעה שאינה דורשת יותר מידי מאמץ, מאחר ולאחר רכישת הנכס ניתן להשכיר אותו וליהנות משכר דירה קבוע, הנכנס כל חודש לחשבון הבנק. מעבר לכך, יש לזכור כי מדובר על השקעה בעלת פרופיל סיכון נמוך למדי, מאחר ובניגוד להשקעות בשוק ההון, מחירי הנכסים אינם נוטים לצלול למטה בפתאומיות. אם כבר, מחירי הנכס רק הולכים ועולים עם השנים, מאחר והביקוש לדירות רק הולך ועולה ואילו ההיצע מוגבל. הדבר נכון כמובן לא רק עבור נכסים המיועדים למגורים אלא גם עבור נכסים מסחריים, מאחר והערך של מרכז מסחרי, קניון או חנות יהיה תמיד גבוה יותר, ככל שיחלוף הזמן והאזור יתפתח ויגדל.

לסיכום, שוני גבריאלי הינו מומחה נדל"ן שכל אחד חייב להכיר, מאחר ומדובר על איש מקצוע אמין, מקצועי ואחראי, שישמח לסייע לכל אדם להשקיע בתחום הנדל"ן.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא