גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

כמה עולה שירות הדפסת צ'קים – יצאנו לבדוק!

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

עסקים רבים כיום מבינים שיש הרבה פעולות, המון, שהם כבר לא צריכים לעשות בעצמם. לא צריך את המזכירה בשבילם. המחשב יודע לעשות אותם לבד מצוין גם בזמן שאתם ישנים.

על מה אנחנו מדברים? על אוטומציה. ישנם כלים ומערכות שיעזרו לכם לעבוד באופן אוטומטי בכל מיני משימות שיש בכל עסק. לשלוח קבלות, חשבוניות, לשלוח הודעות ועדכונים ללקוחות וכן, גם הדפסת צ'קים והכתיבה שלהם על ידיכם מיותרת לחלוטין כיום.

אבל לכל שירות יש מחיר. האם זה באמת שווה? מהו השירות של הדפסת צ'קים וכמה הוא יעלה לכם? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

 

שירות הדפסת צ'קים:

בשירות הדפסת צ'קים ישנם כמה חלקים. בדרך כלל, כלקוחות פרטיים כשאתם צריכים צ'קים אתם הולכים לבנק, מזמינים פנקס צ'קים ותוך כמה ימים הוא מחכה לכם בסניף של הבנק. כלקוחות פרטיים העלות שלכם היא מזערית ולא באמת אכפת לכם כמה כסף הבנק מרוויח עליכם.

אולם כאשר אתם מנהלים עסק עם עובדים וספקים, להזמין פנקסי צ'קים בלי סוף זו עלות מצטברת וגם כל העיסוק בכתיבת הצ'קים והטעויות שחוזרות על עצמן ומחייבות אתכם לכתוב מחדש שוב ושוב צ'קים מסוימים, זהו תהליך מייגע בהחלט.

הדפסת צ'קים הוא שירות שניתן לעסקים שרוצים להתייעל. על ידי ההדפסה ניתן גם להוסיף אוטומטית את הסכום, השם וכל הפרטים על ידי תוכנה אוטומטית שבה כל הפרטים על הספקים והתשלומים שאתם צריכים לתת כבר קיימים, והם מוזנים אוטומטית למדפסת על ידי המחשב וכך אתם מקבלים צ'ק מוכן עם הלוגו של החברה שלכם.

תופתעו אולי, אבל העלות של הנפקת הצ'קים כאשר זה בכמויות זולה יותר מהבנק ויוצאת קצת יותר משקל אחד לכל צ'ק.

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים