גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

ייבוש חול רטוב מתחת לרצפה באמצעות מכונת ייבוש מקצועית

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כפי שאנחנו יודעים, בלא מעט מבנים, נהוג להתקין אריחי ריצוף, פרקטים או אמצעים אחרים לריצוף מעל שכבות חול שונות. מדובר על פעולה בסיסית אשר נדרשת לצורך התקנת האריחים בצורה נכונה.

הבעיה היא, לא פעם זה מוביל לסיטואציה בה החול נרטב מסיבה כזו או אחרת, מה שמוביל למצב שדורש לבצע תהליך של ייבוש החול באופן מקצועי, באמצעות אמצעים ומכשור מתאים, אחר ייגרם נזק לריצוף עצמו.

מצב בו החול נרטב יכול להיווצר, בין אם זה כתוצאה מפגיעה בצנרת ובין אם זה כתוצאה מעבודה לא נכונה בכל מה שקשור להיבטים של הריצוף עצמו. מעבר לכך, ייתכנו נזקים מסוימים במבנה שיובילו בסופו של דבר לידי כך שהחול יהיה רטוב, זה יוביל כמובן לנזק משמעותי במבנה עצמו.

הפתרון הטוב ביותר, כאמור, לצורך התמודדות עם מצב זה, הוא ייבוש החול באמצעות מכונות ייבוש מקצועיות אשר יודעות לגשת אל מקור הבעיה ולטפל בה כמה שיותר מהר ונכון.

 

כיצד זה מתבצע בפועל?

ייבוש חול רטוב תחת רצפה, מתבצע תחילה על ידי אבחון הבעיה, אבחון המקור שלה, ולאחר מכן, מתבצע הליך של ייבוש החול בנקודות מסוימות על פי הצורך. המטרה הסופית היא, להגיע לנקודה בה אפשר לייבש את החול באופן מלא ולחזור להשתמש בריצוף כפי שאנחנו מעוניינים שיקרה.

חשוב להבהיר כאן, התהליך חייב להתבצע בצורה מקצועית, מסודרת ונכונה, גם בשביל למנוע מצב שחלקים בחול יישארו רטובים וגם בשביל למנוע מצב, לפיו הבעיה לא תטופל כראוי ולא יהיה ניתן לחזור ולהשתמש בריצוף עצמו. לכן התהליך חייב להיות מסודר, אחראי ונכון להתבצע על פי תוכנית סדורה וכן באמצעות תהליך פיקוח ובקרה כל הזמן.

 

לחצו כאן כדי לקרוא עוד על ייבוש תת רצפתי של חברת אומדה דריי.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.