גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מטוס פרטי להשכרה – מתי נשכור אותו?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כל אדם שצריך להגיע אל יעד מסוים, מדינה אחרת או יישוב מרוחק ברחבי הארץ, יודע שהאופציה העיקרית, אם לא היחידה (במידה ומדובר על מדינה מעבר לים) עבורו, היא לרכוש כרטיס טיסה לטיסה מסחרית, וחברת התעופה תטיס אותו ביחד עם נוסעים אחרים אל היעד אליו הוא רוצה להגיע.

אך קיימת אופציה נוספת, יותר יקרה ומצד שני הרבה יותר משתלמת במובנים רבים. מדובר על אופציה של השכרת מטוס פרטי. מדובר על שירות אשר ניתן על ידי חברות תעופה פרטיות, חברות שמחזיקות ברשותן צי מטוסים קטן, אשר נועד לשרת לקוחות פרטיים שמבקשים לשכור מטוס ולטוס איתו אל יעדים שונים. חשוב לומר, שמדובר במטוסים ייחודים, קטנים ולא במטוסים רגילים, מסחריים, כפי שחברות תעופה מסחריות מחזיקות.

המשמעות של מטוס פרטי להשכרה היא מאוד פשוטה. במקום שאנחנו נצטרך לקנות כרטיס טיסה ולטוס בעזרתו אל יעדים שונים על פי התכנון של החברה, הרי שאנחנו יכולים לשכור מטוס ולטוס איתו אל היעד שאנחנו בוחרים במועד שאנחנו רוצים. זה אומר, שאנחנו יכולים לטוס מתי שאנחנו רוצים וגם לנחות בכל שדה תעופה שמאפשר נחיתות של מטוסים מהסוג שאנחנו שוכרים.

כיצד שוכרים מטוס בצורה נכונה

ראשית, אנחנו צריכים לבחון מה הם הצרכים שלנו, בין אם זו טיסת עסקים או הטסה רפואית. בין אם זה על פי היעד אליו אנחנו רוצים לטוס, המועד בו אנחנו רוצים לבצע את הטיסה, כמות האנשים שאמורים לצאת איתנו ועוד.

שנית, אנחנו צריכים לבחון מה החברה יכולה לספק לנו, אילו שירותים יכולים להתאים לנו, ומה הן העלויות שלהם. עלינו לוודא שאכן זה משתלם ביחס לשירות וכן אל מול האופציות החלופיות, קרי שימוש באופציה של תעופה אזרחית רגילה, מטוס נוסעים מסחרי.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא